არქივი | 8:41 PM

^__^

6 იან

სადარბაზოდან გამოვდივარ,თმას ნიავი მიფრიალებს და თავი “Wash and Go”-ს რეკლამაში მგონია:)

უცებ საიდანღაც შენ…მერე ჩემი დაქალი.მე მას ველაპარაკები,შენ არ გიმჩნევ…შენ მიყურებ,მაგრამ მე არც შენს მზერას ვიმჩნევ

დაქალს ვემშვიდობები და გზას ვაგრძელებ …ისევ “Wash and Go”-ს რეკლამა…:)მერე მეძახი;მე მოვტრიალდი,მაგრამ შენ სათქმლს ვერ ამბობ და უკვე მესამედ მაძლევ”ლივტის ფულს”,რომელსაც მე სულაც არ ვაგროვებ და შენც “უი შეგეშალა”.მე გიღიმი და ისევ მივდივარ.

შენ მარტო რჩები…

https://i0.wp.com/data.whicdn.com/images/20083691/tumblr_lws0ufgdjU1qdskieo1_500_large.jpg

Part oF me

6 იან

არ ვიცი როგორ მოგმართოთ:)მოკლედ ხალხო როგორ ხართ.ორდღიანი პაუზის შემდეგ ისევ გიბრუნდებით:* ჩემი ცოტა უაზრო,მაგრამ მინც ჩემეული პოსტებით.დღეს დილიდან ქიმიაში რეფერატს ვწერდი და ამ წუთას მოვრჩი,დამატყდა ხელები.ეს მასწავლებელებიც ხო არ შეგვარგებენ არდადეგებს და რაღაც სატანჯველი უნდა დაგვიტოვონ,ბოლო დღეებში მეზარება ხოლმე და ეხლავე მოშორება გადავწყვიტე:):)

ხვალ ლაიზა ჩამოვა მგონი:)და ხელისშემშველებელი მეყოლება ვინმე,თორე აღარ ვიცი როგორ დავწერო ,რა დავწერო…

გუშინ მომეხასიათა და რაღაც დავბღარჯნე:

moves like jugger,moves like jugger,moooooooooooooooves like juger:):):)როგორც მიხვდით ამწუთას ზემოთ მოცემულ სიმღერას ვუსმენ და კაკაოს გეახლებით(ისე რძე არ მიყვარს და რატო ვასვავ?)რა მეშველება:):):)
ხო მართლა გუშინ დედაჩემს mals-ში წავათრევინე თავი(დაფინანსების მიზნით):):)ბევრი ვათვალიერე თუ ცოტა,ეს ჟაკეტი ავარჩიე ბოლოს.სხვა “რაღაც-რუღაცეებიც”მომეწონა,მაგრამ მაგას გაზაფხულზე მოვუხერხებ რამეს:):)

რაღაც ამ ბოლო დროს ძაან მომწონს ესეთი ფუშფუშა და სადა ტანსაცმელი:):)მალსი კი ის ადგილია,სადაც მართლა ისეთი ტანსაცმელი იყიდება,რომელიც ერთდროულად აკმაყოფილებს,როგორც დედაჩემის ისე ჩემს გემოვნებას,სხვა ადგილებში ოოოო…დიდი ომი იმართება.რაც მე მომწონს ის დედაჩემს არ მოსწონს,რაც დედაჩემს მოსწონს,იმაზე პირი მე მრჩება ღია და ა.შ.

მოკლედ მგონი მოვბოდე,რისი თქმაც მინდოდა.ხვლიდან ლაიზაც შემოგვიერთდება თავისი ახალი პსოტებითთთთ

miyy all:*:*:*:*:*