ძმა

4 Nov

სიტყვა ძმის გაგონებაზე ეგრევე მახსენდებაა ჩემი უფროსი ძმა ^_^ მახსენდება ჩვენი ბავშვობა,აწმყო და საერთოდ ყველაფერი რაც მასთანაა დაკავშირებული…))მახსენდება თუ როგორ მეთამაშებოდა ის “პასპორტობანას” და “კაბინეტობანას” თვითონ კომპთან ჯდებოდა და თავისთვის უბერავდა მე ქაღალდებს შემომჩეჩავდა,დებილივით რაღაცეებს ვბღარჯნიდი ტელევიზროის პულტით–ტელეფონით სერიოზულ საკითხებს ვწყვეტდი და მჯეროდა რომ ჩემი ძმაც ჩემს კაბინეტში მუშაობდა … მისი წილი კამფეტები,ნაყინები ,ნამცხვრები ყოველთვის მე მქონდა ნაჭამი.ღორივით მივადგებოდი და ის იძულებული იყო გაეყო ჩემთვის ის რაც მე არ მეკუთვნოდა :დ ჩვენი დაკაწრული სახეები მორიგი ჩხუბის დროს როცა სავარაუდოდ მე ცუდ სიტყვებს ვეძახდი “დებილო,იდიოტო”
ახლა ყველაზე ხშირი მისი ფრაზები ^^: “სად დადე?” “რატო აიღე?” “ვინმემ გთხოვა?!”
მას არასდროს ბეზრდება ამიხსნას 2345ჯერ ალკანები ალკენები და ქიმია მოკლედ :დ მე ყოველთვის მიხარია მისი წარმატება…ყოველთვის ვამაყობ ჩემი ძმით… ის ყოველთვის მიმიღებს რაოდენ დებილიც არ უნდა ვიყო…

და კიდე იმაშიც დარწმუნებული ვარ ეს პოსტი რომ წაეკითხა აუცილებლად მეტყოდა:”წაშალე!”

3 Responses to “ძმა”

  1. tratantula November 4, 2013 at 9:07 am #

    :33 aseti deidashvilebi myavs me ^_^ bosti kargi iyo ♥

    • tratantula November 4, 2013 at 9:08 am #

      bosti ragaada -_- posti ;d

      • ourvintageworld November 5, 2013 at 7:40 am #

        madloba….❤ dzaan magaria roca gverdit gyavs adamiani romelic arc ert shemtxvevashi ar chamogshordeba❤ )) :*

Leave a Reply

