ჩემებურად გავუბერავ…:))

20 Oct

Processed with VSCOcam with f2 preset
დიდიხანია არაფერი დამიპოსტავს…ჩემებური სისულეები…დღის ბოდვები და უაზრობები რასაც ჩემს თავზე გიყვებით ხოლმე…

ეს სულაც არაა იმის ბრალი აქაურობა რომ მომბეზრდა და ვაპირებ ჩემი კი არადა ჩვენი საყვარელი ბლოგის გაუქმებას…

უბრალოდ დასაწერი მართლაც არაფერი არაა….გამოცდები რასაც ჰქვია ცხვირზე მადევს მე კიდე ჯერ გონზე ვერ მოვსულვარ.ჯერ კიდევ ზაფხულის ახლოს ყოფნას ვგრძნობ და მასთაან განშორება არ მსურს…მეორე მხრივ პირიქით მირჩევნია ხვალე იყოს მაისი დავწერო ის ოხერი ტესტებიიი და მორჩება…!მორჩება ის რაზეც ფიქრი გულს მიჩხვლეტს და თავს მატკიებს… ფიქრები იმაზე რომ ტაქსისტი გამოვალ საერთოდ ცუდად მხდის…–__– ასევე თუ ოდესმე რომელიმე მთავრობის წევრი ჩემს პოსტს წაიკითხავს (რაც მე პირადად სისულელე მგონია ვის რა ჯანდაბად აინტერესებს მე რას ვფიქრობ) მინდა გითხრათ რომ ეს მე 12 კლასის გამოცდები უსამართლოდ შედგენილი იყო აქედან გამომდინარე მე–11 კლასის ანუ ჩემი გამოცდა იქნება კატასტროფაა!! ხოდა სანამ გვიანიი არაა იქნებ მიხედოთ მათ “ბლინ”!

მინდა შევეხო ასევე მოდას და იმიჯს… ამ ბოლო დროს შევნიშნე რომ უამრავი გოგონა თმას იზრდის და მათგან ძალიან ბევრს არც უხდება გრძელი თმები… ნუ გაეკიდებით მორიგ მოდის ტენდენციას იყავით ისეთები როგორებიც ხართ, შეიქმენით საკუთარი სტილი და ნუ ბაძავთ სხვებს :*

1394456_583323011703907_968667185_n (1)

Leave a Reply

