დიდი პოსტი…

30 Aug

gggigrefrfr 003
დიდი პოსტი–იმიტომ რომ😕 დიდიხანია არაფერი დამიწერია აქ…ნუ მე პირადად…ზაფხულის დღეებმა თავბრუ დამხვიეს…ჯერ ბაკურიანში ვეგდე შემდგომ აგარაკზე ანანურში…ახლა ცხელ გახურებულ თბილისში…სიმართლე რომ ვთქვა ამ ზაფხულით კმაყოფილი არ ვარ…ნამეტანი ბანალური და იდიოტური გამოდგა ჩემთვის…ივნისი–დაძაბული,ივლისი–მუდო,აგვისტო კი გულისაცრუებით იყო სავსე.მაგრამ მიუხედავად ამ დეფექტებისა ერთი დაუვიწყარი დღე გამოერია ივლისს…

gggigrefrfr 022
gggigrefrfr 023

ბედნიერი სახით ვიჯექი მანქანაში…”რემენი” ჩემს ორგანოებს ძალზედ აწვებოდა.ვცდილობდი გამეხსენა სად ჯანდაბაში და არ გადარჩენაში ჩავდე ყურსასმენი მაგრამ უკვე მცხეთას ვუახლოვდებოდი და “ნაუშნიკის” დროც აღარ მქონდა…დაღლილი სიფათით ვიცანი ჩემი კორპუსი ან კორპუსმა იცნო ჩემი დაღლილი სიფათი.ბედნიერება კვლავ გუგუნებდა ჩემში დაა ტადამ! ლიფტი არ მუშაობს…ავდივარ კიბეებით…ფეხები მეკვანძება მარა აჰა მე7 სართულზე ვარ ზარს ვურახუნებ დააა ჩემი ოჯახის სამი წევრი მხვდება :დ დებილივით დავდივარ ჩანთა მოკიდებული ოთახიდან ოთახში…ვცდილობ შევატყო ჩემს სახლს რაიმე ცვლილება მარა ამაოდ…”ყველაფერი ხომ ძველებურადაა”ჩემი ძმის ოთახის კართან დაყუდებული ვდგავარ და ვგრძნობ რაღაცა მეხება ვტრიალდები და დაბლა ვიხედები…ჩემს გვერდით კი პატარა,შავი,ფუმფულა ლეკვი დგას თეთრი ბაფთით თავზე…სიხარულისგან აღარც მახსოვს რას ვაკეთებდი მგონი დებილობებს ვიძახდი და ჩემს ცუგას ვეფერებოდი…დაუვიწყარი წუთები იყო თანაც მოულოდნელად როცა შენი გასული წლების ოცნება სრულდება როცა ყველა ტორტის სანთელს უბერავ იმ სურვილით რომ ლეკვი გაჩუქონ და აჰა როგორც იქნა 2013 წელს 21 ივლისს ჩემი დემი მაჩუქეს.

P1110084
ეს კი დანარჩენი ზაფხულის სურათები :

gggigrefrfr 057
gggigrefrfrllll 004
IMG_4835

P1110513
P1110371
P1110566

5 Responses to “დიდი პოსტი…”

  1. ანა ^__^ September 7, 2013 at 7:42 pm #

    mxolod erti kitxva dzagls demi rato daarqvi? ogond gulwrfeli pasuxi :))

    • ourvintageworld September 8, 2013 at 12:48 pm #

      dzaglistvis saxeli me ar damirqmevia…roca momiyvanes ukve eg saxeli erqva da tanac mas mag saxelze reaqcia hqonda😀 amitom gadavwyvite agar shemecvala….

      • ანა ^__^ September 8, 2013 at 4:18 pm #

        exla gasagebia😀 ubralod me sxva ragacstan davakavshire magram shvecdi🙂

      • ourvintageworld September 9, 2013 at 8:28 am #

        bevrrs hgonia demi lovatos musikebs vusmen😀 an msaxiobi demi muri mevaseba😀

      • ანა ^__^ September 9, 2013 at 7:14 pm #

        me demi lovato megona :)) da gamexarda😀

Leave a Reply

