11 ივნისი….ლეგენდარული დღე

11 Jun

https://ourvintageworld.files.wordpress.com/2013/06/gifpal-20130603160129.gif


წინა წლის 11 ივნისი….ოოოო ეს იყო დღე რომელიც დაიწყო საღამოს 7 საათიდან…:დ იმიტომ რომ ჩემს ძმას ბანკეტი ჰქონდა…მე კი სახლში ვაჯაზებდი ჩემს მეგობრებთან და მამიდაშვილებთან ერთად…არ მინდა მთელი აურზაურის მოყოლა ამიტომ შევჯერდები მხოლოდ ნაწყვეტებზე კერძოდ კი:ლოდინი…ჩემი შავი კაბა თეთრი ზედა…უაზრო მაკიაჟი…გაშლილი თმა…მეგობრების მოსვლა…შთაბეჭდილებები კაბებზე…ტანცი მანცი…ყავა ნაყინით…ცალკე ნაყინი…ბოდვა…ტანცი მანცი…წვენი სახურავის გემოთი (სახურავი ჩაგვივარდა და)…მთელ ხმაზე ყროყინი…ღამე აივანზე წოლა…მერე ვიდეოების გადაღება…მერე ძილი იმ იმედით რომ გავიღვიძებთ და გავაგრძელებთ ქეიფს…და დილა.

ხოოო ^_^

5361_392109387573648_1546160917_n

გუშინ წინ ჩემთან ჩემი მეგობარი იყო მოსული…ჩვენ ვხეთქეთ ძალიან მაგარი ბლის ნამცხვარი ჩემი დირიჟორობით შექმნილი :დ ვილაქლაქეთ და დევიშალეთ…გუშინაც იგივე პერსონა დილის “ხაშზე” მესტუმრა რაც მე ვლანძღე…:დ წესით უნდა რაღაც გვეჩალიჩა ალკოჰოლურ სასმელებთან,მაგრამ არც ამინდი იყო შესაფერისი და არც განწყობა.ჩვენ მოგვიარა და ჩავიკრასკეთ.გადავიღეთ სურათები უაზრობებზე ვიცინეთ დაააააა წვიმაში ჩავცუნცულდით დაბლა…გარეთ დავრბოდით და რაღათქმა უნდა გავცივდით…ავიზილეთ მთელი ჩემი უბნის ტალახი…სადაც კი გუბე იყო ყველგან გავიარეთ…:დ მერე მახათისკენ ავისეირნეთ დააააა ტალახშიიიი სულ ამოვისვარეთ სამაგიეროდ მაგრად გავერთეთ და ბევრი ვიცინეთ…:დ ასე თუ ისე რაღაც განსხვავებული დღე იყო…:დ

დღეს ნაყინის ხეთქვის მერე მე ტრადიცია არ დავარღვიეეე და…წვიმაში ვირბინე😐 ოღონდ სხვა გარემოცვაში… :დ მოკლედ რაღაცნაირი საყვარელი დღეები მიბრუებს თავს…იმედია მასე გაგრძელდება…^^

2 Responses to “11 ივნისი….ლეგენდარული დღე”

  1. ourvintageworld June 11, 2013 at 8:23 pm #

    “წვენი სახურავის გემოთი (სახურავი ჩაგვივარდა და)…”

    :DDDDDDDDD

    ეს პირველი gif-ი რა მატრაკვეცობა იყო :დდ

    • ourvintageworld June 12, 2013 at 4:07 pm #

      mevasa😀 mara wavshale mere da ra pontshi daido :D:D:D ara ise ki xatavs😀😀 raaa dzaaann posti gamovidaa :D:D:D:D😀

Leave a Reply

