საპასუხოდ მხოლოდ ვიღიმი…

23 May


რაღაც სუნი მცემს თითქოს ზაფხულის…მიუხედავად იმისა რომ განწყობა ნოლი მაქ მაინც ვცდილობ არაფერი შევიმჩნიო…არც ზურგს უკან ჭორები.არც სიფათში როჟები…და არც არაფერი საერთოდ…როგორც იქნა მე ვდებ პოსტს უხალისოდ მაგრამ ვდებ!მადლობა ჩემს დავირუსებულ კომპს და ჩემს ნერვებს🙂

ხვალ სკოლაში წავალ ზეგ კი გამოვიძინებ,როგორც ყოველთვის ხდება ხოლმე…კვირას კი ისევ დავიძინებ ორშაბათისთვის ძალები რომ მოვიკრიბო…წინა კვირას ჩემი კლასი ექსკურსიაზე საუბრობდა ეს დღეები კი ყველა ჩაჩუმდა ვინც ყველაზე მეტს აქტიურობდა ისინიც კი…მე წასვლა გადავიფიქრე და ცოტა ოდენი ფიქრის შემდეგ მივხვდი რომ არ მინდა…! გამუდმებით ერთი და იგივე ფიქრი მტანჯავს (აქ არ დავკონკრეტდები) ვხვდები თუ რა მივქარე და “ნაროდი” მაინც უმადური დარჩება…:)) ყველაზე მეტად ერთი რაღაც მინდა!!! და ამ რაღაცის გარდა არაფერი მჭირდება…:)))))))) ხომ ჩემი წაკითხული წიგნების კოლექციას შემოემატა “ჯინსების თაობა” კაი წიგნია მასზე რაიმეს თქმაც კი ზედმეტია🙂 ვაპირებ “ტრიუმფალური თაღის” წაკითხვას.სხვა რა ვთქვა არ ვიცი ამიტომ გავქანდი…:*😉

Leave a Reply

