“პერსონალური ნომინაციები” ^^

9 Apr

დღის პრობლემა: ქარი და უაზრო,დებილური ამინდი
დღის სიმღერა:T9-дай мне пару минут(სიმღერა,თან რუსული:დდ)
დღის მოვლენა:პირველი ჭექა-ქუხილი(მე მართლა გავიგე თქვენი არვიცი))
დღის გემრიელობა: ჩემი შემწვარი კარტოფილი,რომელიც მე და ჩემმა ძმამ 5 წუთში გავბდღვენით:დდ
დღის მოთხოვნილება:ხატვის სურვილი
დღის სიურპრიზი:(მინუსი)
დღის ნერვების მოშლა:ხვალ სკოლაში ვარ წასასვლელი
დღის სასიამოვნო მომენტი:ცხელი ყავა,შოკოლადები და წყნარი მუსიკა
დღის შემაწუხებელი თვისება:ფანჯარაში ყურებდა და დებილობებზე ფიქრი
დღის სიმშვიდე:ჩემი ძმა მათემატიკაზე წავიდა
დღის გეგმა:ჩაფლავდა და გადაიდო(მერამდენედ)
დღის საოცრება:არასასკოლო დღეს 9 საათზე გამეღვიძა
დღის ფრაზა:”ჩაგქოლავ”
დღის მინუსი:თვითონ ეს დღე
დღის პლიუსი:დაღამდება და ხვალ სხვა დღე გათენდება
დღის აღმოჩენა:მაგარი მაკლია

https://i0.wp.com/media.tumblr.com/tumblr_llnlnsJyvh1qc5pr5.gif

ესეც დღევანდელი გრანდიოზული ამინდი -_-
BeFunky_CIMG4922.jpg

With love
Nati…

2 Responses to ““პერსონალური ნომინაციები” ^^”

  1. ourvintageworld April 9, 2013 at 3:02 pm #

    au posti mevasa….(vtoroi avtor)😀

  2. ourvintageworld April 9, 2013 at 3:37 pm #

    dachtotigavariish😀 (drugoi avtor)😀

Leave a Reply

