აწწწ….მთავარია მარტს არ დაავიწყდეს რომ ის გაზაფხულია!

22 Mar


დავბრუნდი მე ისევ ჩემი ბედნიერი პოსტებით…^__^ ძალზედ კარგ ხასიათზე ვარ…ძალიან ბევრი ვიცინეთ მე გ.მ და თ.მ :დ ვაიმეე რეებს ვწერ მარა რა მნიშვნელობა აქ :დ ხო ვწერ არა? :დ ახლა ვჭამ ფორთოხალს..ჩემი ყავა ფართიმ საბოლოოდ პიკს მიაღწია და ის ამიკრძალეს იჰაა!🙂 ხო დღეს კიდე კოლაჟების გაკეთებით ვირთობდი თავს :დ საყვარელი გამოვიდა…^^კიდე აიფონი გადავტენე სურათებით…და ვხატე ლონდონის პეიზაჟი..მსურს გავაუქმო “ფეისბუქი”!!! უშედეგო 2 მცდელობა უკვე მქონდა :დ მაინც დავუბრუნდი :დ….

სკოლამ დამღალა!მისი მიმართულებით სიარული გულს მირევს! მარტო მისი გულისამრევი ფერი მკლავს სხვა რომ არაფერი…მალე მინდა მოვიდეს მაისი…და მოვისვენებ) მოუთმენლად ველი 16 ივნის გარკვეული მიზეზების გამო ^^ მოკლედ რაა… :დ

აბა ჰეთ წავტასავდი მე მაღაზიაში :დ

მაგრამ სანამ წავიდოდე გიტოვებთ ახალ ფრაზებს:

როცა ცუდად ვარ ვჩუმდები.ვიკეტები ჩემში იმიტომ რომ არავისზე მსურს ვიყარო ჯავრი და სულ მკიდია რომ შიგნით ყველაფერი დაბრდღვნილი მაქ …)

იყო ჭკვიანი და ისწავლო კარგად ორი სხვადასხვა რამეა!

Остановите Землю! Я сойду.

ამ დედამიწაზე მარტო google მიგებს ნახევარი სიტყვიდან…

დილით გგონია რომ ყველაფერი გაქრა ღამე კი ტკივილი უფრო მწვავეა…

Самое прекрасное и в то же время самое страшное чувство – безразличие…

Leave a Reply

