ვფიქრობ და ვხვდები…

17 Feb

ვფიქრობ…ვუკვირდები…და ვხვდები თუ როგორ შეიცვალა ჩემი ცხოვრება…იმედები…ოცნებები…სურვილები…და ფიქრები…

როგორ შევიცვალე მე…

ვფიქრობ და ვიხსენებ როგორი ამბიციური ვიყავი 3 წლის წინ როცა თავი ყველაზე მაგარ დიზაინერად მქონდა წარმოსახული,როცა მეგონა ყველაფერი და ყველა ჩემს ფეხებთან ეგდებოდა…ახლა კი ამ ყველაფერისგან მხოლოდ მოგონებები დარჩა…

შეიცვალა ის გარემო რომელშიც წლების მანძილზე დავტრიალებ..ჩემი ხედვა ცხოვრებაზე ისიც შეიცვალა…დილა,საღამო,შუა დღე,ღამე ყველაფერი სხვაგვარია…მატერიალური აღარაფერი მიზიდავს…ტანსაცმელებზე,საყურეებზე,მანქანებზე,სახლებზე,ფუფუნებაზე საუბარი გულს მირევს…

მსურს სიმშვიდე…წიგნები…ტყეში ბოდიალი…მინდორში კოტრიალი…ველიკი…დღიური…დაისი…აისი…ნისლი..წვიმაში სირბილი…დილა ჩიტების ჭიკჭიკით გაღვიძებული (როგორც დღეს)…ფირზე აღბეჭდილი სურათები…და ბევრი სხვა რამ…

ვფიქრობ და ვხვდები რომ ბედნიერი ადამიანი ვარ!!!

2 Responses to “ვფიქრობ და ვხვდები…”

  1. ქეთი May 2, 2013 at 11:03 am #

    ასაკთან ერთად ფიქრებიც იცვლება :))) მეტერიალიზმი მძულს მე პირადად.ბუნება და ფიქრი უპრველესყოვლისა,ხოდა მე ფუნჯი,საღებავი და ფურცელიც აუცილებლად ^.^

    • ourvintageworld May 3, 2013 at 8:57 am #

      მომწონს რომ საერთო ხედვა გვაქ ცხოვრებაზე❤ :*

Leave a Reply

