☺♥☺

5 Sep


მოგესალმებით ყველას…წეღან მე წიგნს ვკითხულობდი “შიმშილის თამაშები” ორ დღეში ერთი ნაწილი მოვრჩი…ძალიან საინტერესო და სხვა წიგნებისგან ძალზედ განსხვავებულია…არ მეგონა რომ სათავგადასავლო წიგნი მომეწონებოდა რადგან ძირითადად რომანებს ვკითხულობ…ხოო სხვა ისეთი არაფერია მალე დღიურს ვიყიდი საბოლოოდ გადავწყვიტე,აშკარად მაკლია რაღა დროს ჩემი დღიურებია მარა მაინც :დ ხოო კიდე დღეს დიზაინმა მომაწვა და მე ჩარჩოები შავად შევღებე შავი ქაღალდისგან პროფილები გამოვჭერი და შიგ ჩავდე ორიგინალური გამოვიდა და ვინაიდან ჩემი ნაბოდიალიდან ვერაფერს გაიგებთ მე განახებთ ჩემს ნამუშევარს..


 ხოოო სალაპარაკო თემა აღარ მაქ ამიტომ მე გაგაცნობთ ახალ ფრაზებს….


–მამიკო ვთხოვდები!
–არაფერი არ მესმის!…როგორც კი დაბნელდება სახლში!!!


როცა ცუდ ხასიათზე ხარ და ძალიან გინდა იტირო გამოჩნდება ის იდიოტი რომელიც განწყობას შეგიცვლის


ჩემმა დაქალმა იმდენი რაღაც იცის ჩემზე,რომ ან ისაა მოსაკლავი ან უნდა ვიმეგობროთ სიცოცხლის ბოლო წუთამდე ♥


მინდა მივიდე 17ში სკოლაში, ვანახო ყველას ჩემი ახალი ზმანები,ვნახო სხვების და დავბრუნდე უკან!

საწოლში მე ვარსკვლავი ვარ.ხელებს ფეხებს გავფარჩხავ და ეგაა და თუ ხელებს გავშლი საერთოდ ფიფქი!:))


а мой статус на столько статусный,что все статусы статусеют от моего статуса))))))))))


თქვენ მოგსვლიათ ეგრე ?! ტელეფონზე საუბრობთ და თან ტელევიზორს უყურებთ ვერაფერს იგებთ და უბრალოდ იდიოტურად იძახით “ნუუუ ხო”…


Знакомая ситуация для всех девушек: Когда парень предлагает сесть ему на руки, ты садишься и со всех сил пытаешься упираться ногами в пол,мол я лёгкая как пушинка)

Сижу, флэшки форматирую, а рядом мама цветы поливает. И что-то колпачок найти не могу, тогда вслух говорю: – если бы я был колпачком от флэшки, то где бы я был? На что мама мне ответила: – в психушке

Если ты когда-то будешь идти рядом и я упаду, не ржи, а загадывай желанье придурок -ЗВЕЗДА упала!!!!:)

МУЖСКАЯ ДРУЖБА. Муж приходит домой утром, жена спрашивает:”Где был?” “у друга ночевал”. Она звонит 10 его друзьям. У 6 ночевал. У 4 еще спит))))

ყველაზე საშინელებაა როდესაც ტირის დედა…

Leave a Reply

