ბედნიერივით :)))

29 ივლ


გამარჯობათ ბალღებოოო …. რაღაც ძალიან მომენატრააა პოსტების წერაა<3 ამჟამად თბილისში ვარ ხვალ მივდივარ აგარაკზე, კერძოდ,ანანურში ვინც არ იცის დავაკონკრეტებ ყაზბეგისკენ :დ წინა დღეები რაღაც უაზროდ ვატარეე,უი კიდე ჩემი კლასელები ვნახე ვინც აქ იყო ამ ფაქტმა ძალიან მახარა : )) და დანარჩენიი სულ მცხელოდა და მეძინააა ) ნათია მგონი მარტყოფშია…ლილე დღეს ჩამოდის ნინო დღეს მიდის წყნეთში…მეორე ნინო გადაკარგულშია. რუსო კი 5 აგვისტომდე თბილისიდან ფეხს არ გაადგავს 😦 რომ ჩავალ ანანურში აუცილებლად  დავისვენებ! :დ ..გადავიღებ სურათებს…გავირუჯები…მზის სხივებით დავიწვავ თმას…გავერთობი ბალღებთან…გავხდები ჯოკერის მამა…ბევრს ვიცეკვებ….ვითამაშებ დებილობა თამასებს…ვიცინებ ჩემი მამიდაშვილის გრანდიოზულ ხუმრობებზე..წავიკითხავ წიგნს…გავისეირნებ ტყეში…ჩავალ მდინარეზე..წავალ წყალსაცავზეეე და ასეეე : )) იუუუუჰუუუუ!!! დღეს მე და ჩემი მამიდაშვილებიი ვიყავით მაღაზიებში, ვიყიდე შორტიკი)) ორი გამყიდველი ლამის ვითრიეთ და ეგრეეე : ))) ეჰჰჰჰ რა მალაპარაკებს წავედიი მე ბარგი ჩავალაგო და ერთ 3 კვირაში ჩამოვალლლ! მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ თ!!!

ფრაზები!

მეზიზრები ! მაგრამ ნუ გწყინს ეგეც გრზნობაა)))


მე არავის ვივიწყებ უბრალოდ ვაკვირდები ვის ვახსოვარ!

ღმერთო მაპატიე რომ ვერ ვაპატიე! <–––ეს მომწონს ძაან

იცი რას ვიზამ? ავიგებ აგურს დავაწერ “მიყვარხარ” და გთხლიშავ თავში რომ გაიგო როგორი მტკივნეულია …


Дурдом – единственное место, где не будут смеяться над твоими мечтами и хотя бы сделают вид, что мечты исполнятся.
საგიჟეთი – ერთადერთი ადგილი სადაც არ გაიცინბენ შენს ოცნებებზე და იტყვიან მაინც რომ ოცნებები ახდება.

Иногда так хочется записать ТИШИНУ… А потом включить её на ПОЛНУЮ ГРОМКОСТЬ.
ზოგჯერ მინდება რომ ჩავიწერო სიჩუმე… და შემდეგ ჩავრთო ის მთელ ხმაზე.

რატომ გიყვარვარ? – არ ვიცი.. – რატომ არ იცი? – იმიტომ რომ ასე უბრალოდ შემიყვარდი.. – მერე ხო უნდა იცოდე როგორ შეგიყვარდი? ან როდის? – არვიცი როდის და რანაირად.მაგრამ ერთი ვიცი.. – რა იცი? – შენამდე ბევრი..შენს მერე არავინ !

If I know what love is, it is because of you.
თუ მე ვიცი რა არის სიყვარული, ეს შენი დამსახურებაა

კომენტარის დატოვება

