7 უაზრო ადამინის 1 უაზრო დღე!

13 Jun

ხოოო გამარჯობათ ბალღებო პირდაპირ ამბის მოყოლას შევუდგები .11 ში ჩემს ძმას ჰქონდა ბანკეტი…6 სკენ ისინი სკოლასთან შეხვდენენ და ერთი ამბები იყოო ამასობაში მე ვიმყოფებოდი სახლში და 7 უფრო სწორედ 6 იდიოტს ველოდი სანამ გააცილებდნენ მე12–ებს და ამოჩანჩალდებოდნენ ჩემთან) ლოდინით დაღლილმა ფიზიკური კანონების თანახმად არ ვიცი როგორ 4 დინამიკი გადავაბი გადმოვაბიი და მუსიკებს ისეთი ხმა გაუხდათ რომ დედა შვილს ვერ აიყვანდა ხელში … ხოო მერე ამოვიდნენ 6 ბოთე და ჩვენ გავუბერეთ ტამ ტარამ ტაში… ჯერ რაღაც კოკტეილი გავაკეთეთ ნაყინით მერე ცალკეე ვხეტქეთ მაროჟნეეე და ასეეე…ძააან მაგარი იყო სადღაც 10 სკენ გაგვეპარნენ ნათია ნინო და რუსო და დავრჩით ჩვენ მე ნანუკა თეა და ლილე თეაც წაეთრა პროექტი მაქო აიჩემა და ისიც გაიპარა და თან გაჰყვაა ნანუშკაც რომლემაც შემდგომში შეგვაშინაა :დ როცა ღამის 11 საატზე კარზეე დააზარუნა და გაფითრებული მე და ლილე ჩაქუჩით ხელში გავუღეთ კარიი ღამე კვლავ უაზრობებს ვიღებდით და მოკლედ წავედი მეე😐 ეხლა მაგრა ცუდად ვარ არც თუ ისე კაი ამბავიი გავიგე გკოცნით!


ეს ჩვენნნ!!!

Leave a Reply

