92 საჯარო სკოლის 12–1 კლასი !

18 May

ეს რას ხედავენ ჩემი თვალები?!…….რასა და კომენტარს დედააა ამდენი ხანი ბლოგზე აბლაბუდები ეკიდა და დღეს კომენტარი რომ დავინახე ლამის ავტირდიი !😐 ჩემს ძმას ბოლო ზარი ჰქონდა დაა მაგარი იყოო ძალიან, ყველას საროჩკებზე მივაჯრაბნე რაღაცეები დაა მოკლედ სკოლიდან რომ გემევედი 4 საათი იყოო ხოდაა მე და ლილეე მაშინ მოვწვით რომ ვეღარ დავინახავდით სკოლის კარიდორში ჩვენს და ძმას, აღარ შემოირბენდა ლილეს დაა ხარხარით ჩვენს კლასში როგორც სჩვევია ხოლმე,აღარ გადამარჩენდა ჩემი ძმა საკონტროლოებზე და მოკლედ ძალიან ცუდად ვარ უკვე მენატრებიან მათი როჟები სკოლაში არ ვიცი რა მეტაკა მარაა ცრემლები ლამის ღაპა–ღუპით ჩამომისრიალდა სახეზე… მართალია ჩემი ძმა სახლშიც მყავს :დ მაგრამ სკოლაში მისი დანახვა მაინც სულ სხვა იყოო ! ჩემი ბიჭი ყველაზე მეტად მიყვარს ყველაზე ნიჭიერი ყველაზეე მაგარიიი ათოსანი და მედალოსანიი… სასახელოო ბიჭი მიყვარს მიყვარს მიყვარს “გილოცავ ძმაო” გავიმეორებ ჩემ ნათქვამ სიტყვებს ჩემი ძმის საროჩკიდან დაა მოკლედ მიყვარხართ 92 საჯარო სკოლის 12–1 კლასოოო !

2 Responses to “92 საჯარო სკოლის 12–1 კლასი !”

  1. ourvintageworld lile May 18, 2012 at 7:08 pm #

    vaime mec egre var… ai mec miyvarxart…❤ ise damwyda guli mara magat bednier saxeebs rom vuyurebdi mec mixarodaa….. :D:D chemi debili daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. miyvars eg idioti……………..❤

    • ourvintageworld May 18, 2012 at 7:52 pm #

      mec meeeccc yvelaze magarii klasiii!!!!!!❤ magrebi magrebii sityvebi ar myopnis love u kiss u

Leave a Reply

