როგორც ყოველთვის უსათაურო(nat)

20 Apr

რატო მერევა მუდმივად სევდა?

მზე თავის სხივებს სახეზე მფენდა.

ნაზი ნიავი ჰაერს ათბობდა

და მდუმარება ჩემში გალობდა.

თუ მიმატოვე,რას მტანჯავ ერთი?

“შენთვის ვინ ვარო”?

ვინ ხარ და ღმერთი!

ყველაზე ერთგული,ყველაზე სანდო

მე მარტოობა არ მტოვებს მარტო.

თვალებს ცრემლები არ მოშორდება,

არც ფერმკრთალდება ეს მოგონება.

იცი რა არის ჩვენი სხვაობა, რამაც გამიჯნა ჩვენი რაობა?

მე ჯერ გიგლოვებ,ვიფიქრებ შენზე,

დამტანჯავს ტკივილი მხურვალე მზეზე

მინდა იმდენად ძლიერი ვიყო,

რომ სამუდამოდ გადაგივიწყო.

შენ თავს იტყუებ

თვითონაც ხვდები

და როცა მხედავ,თოვლივით დნები

მე ძლიერი ვარ! მე დაგივიწყებ!

მე შენს გულში ვარ და შენც იქ იწყებ.

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/27051229/tumblr_m2nv8ej3D81rtogt9o1_500_large.gif

2 Responses to “როგორც ყოველთვის უსათაურო(nat)”

  1. Nata April 20, 2012 at 4:33 pm #

    OMG exla shokebi damemarteba😀
    raa maagaari iyoooo ))
    tumca marto “magari” ar kmara shesapaseblad … ))
    ragaac gansxvavebuli iyooo, lamazi daa daa… ar vicii kide rogoriii😀❤❤

  2. ourvintageworld April 20, 2012 at 5:04 pm #

    vaimee didi madlobaaa:*:*:*:**:*<3<3<3

Leave a Reply

