მიმოხილვა…

15 Mar


მე ვარ:ადამიანი,ბავშვი,გოგონა,შვილი,მეგობარი,ნაცნობი,მოსწავლე,მეზობელი,ახლობელი,ნათესავი

მე მაქვს:ნერვები,ფანტაზია,ნიჭი,ოცნება.
მე ვფიქრობ:ბევრს..:დ
მე ვგრძნობ:ტკივილს,სიცარიელეს,ბედნიერებას
მე ვიქნები:ძვირფასი,სასურველი,საყვარელი.
მე მსურს:ოოოოოო…
მე ვხედავ:იმას რასაც სხვები ვერ ხედავენ..
მე ვიყენებ:ყველაფერს…ადამიანებსაც კი
მე ვიცი:რომ არაფერი არ ვიცი
მე მჯერა:ჩემი
მე მესმის:მშობლის
მე მიგებს:მამა
მე ვიზიდავ:….
მე ვბრაზდები:უსამართლობაზე…
მე მიყვარს:ზღვა… ცა… სხვა
მე მძულს:ის რაც არ მიყვარს

კომენტარებში დაახასიათეთ თქვენი თავები…


Leave a Reply

