(ბიჭის სახელით)

6 Mar


იყვარს შენი სახე ნაწყენი ბავშვის,
არავინ იცის რა გიდევს თავში…

ვიცი, უსიტყვოდ ყველაფერს ხვდები,
შენც ხომ იცი უშენოდ ვკვდები.

მიყვარს შენი უაზრო ეჭვები
და ცივი სახის ცინიზმით ღრეჭვები…

ვიცი ჩემი სურნელი გათრობს
და ჩახუტებისას გრძნობები გათბობს.

მე არ ვარსებობ უშენოდ ღიმილით,
მიყვარს ქერა თმა შენი გვირილით…

არ მიყვარს სხვასთან ჩუმად რომ დგახარ…
შენ მაინც ჩემს გოგოს მუდმივად გავხარ.

ჩემი ცრემლებით მალ–მალე ივსები,
არ ვიცი სამ დღეში შენ რაღა იქნები…

უაზროდ დავაწყე მესამედ რითმები…
არ დაგებადება ვიცი შენ კითხვები.

უაზროდ ვბოდავ ამასაც ვგრძნობ,
მაგრამ უშენოდ არაფერს ვფლობ!

და გახსოვს გაჩუქე იმ ღამით ზეცა,
ამ ბოლო დროს კი რაღაცა გეცა…

შენ თქვი რომ გაქრა ეს სიტყვა ჩვენში…
მე კი ვატარე დღეღამე ცრემლში.

და აღარ მინდა მოვწიო ბევრი
აივსო უიღბლო გრძნობების ქვევრი!


2 Responses to “(ბიჭის სახელით)”

  1. ourvintageworld March 6, 2012 at 2:30 pm #

  2. ourvintageworld March 6, 2012 at 2:45 pm #

Leave a Reply

