უსათაურო!

5 Mar

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/24334354/1e9d6825c670ca513f766f0b93b05d87_large.jpg

გაზაფხულის საღამოა….აი ზუსტად ისეთი მე რომ მიყვარს,რაღაცნაირი ყვითელი და თბილი.ცოტაც და კაშკაშა მზე ჰორიზონტს მიეფარება.მინდორს მსუბუქი ნიავი აშრიალებს და თითოეული ყაყაჩოც შეშინებულივით თრთის.ვწყვეტ,მაგრამ რა აზრი აქვს,ბოლოს მაინც ღერო მრჩება ხელში.

უცებ,ჩამობნელდა და მკრთლად განატებულ უზარმაზარ ოთახში აღმოვჩნდი,კედლები იატაკიდან ჭერამდე წიგნის თაროებს დაეფარა.წიგნები წიგნები გაუთავებლად წიგნები.ოთახში აქა-იქ სინათლე იფრქვევა  პატარა ნახვრეტებიდან.ირგვლივ სიძველის თაბრუდამხვევი სუნი ტრიალებს.აი შენც აქ ყოფილხარ,მეც შენთან ვარ და ერთად ვკითხულობთ რაღაცას,მგონი “რომეო და ჯულიეტას”.სავარაუდოდ სამოთხეში ვარ.

როგორც მინდორში,სურათი აქაც უცებ შეიცვალა.ახლა ძალიან ნათელ ადგილას ვარ.ისეთი კაშკაშა შუქია,თვალებს ძლივს ვახელ.ირგვლივ თეთრებში ჩაცმული უცხო ხალხი დაიარება.მე კი რაღა თქმა უნდა ისევ შენ გეძებ,ანდა რატომ დაგეძებ,არც კი მიცნობ,მხოლოდ მე ვიტანჯავ თავს შენზე ფიქრით!მე ვარ სულელი!

უეცრად ისეთ რეალურ გარემოში აღმოვჩნდი,მეგონა ყველაფერი მორჩა-მეთქი.ისევ სკოლის დერეფანში მივაბიჯებ.ყველა ერთმანეთში ირევა.როგორც კი დაგინახე,გავწითლდი(მერწმინე ცუდი შეგრძნებაა)თუმცა ამად ნამდვილად არ მიღიხარ.

და საოცრება!უთბილესუტკბესად გამიღიმე,გამოიქეცი,ჩამეხუტე და ხელში ამიტაცე.ამ დროს ყველაფერი დამემართ,რაც კი შეიძლებოდა მომსვლოდა.

მათ შორის,რა თქმა უნდა გამომეღვიძა კიდეც…

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/24289326/forever-girl-girly-just-just-girly-things-Favim.com-312138_large.jpg

5 Responses to “უსათაურო!”

  1. ourvintageworld March 5, 2012 at 7:01 pm #

    კაიაა ნათ!❤

  2. ourvintageworld March 6, 2012 at 7:45 am #

    auuu nat momewona….❤ tan dzaaan.. ragac iseti me ro miyvars xolme..🙂

  3. ourvintageworld March 6, 2012 at 12:29 pm #

    :*:*:*

  4. Nata buxrashvili March 6, 2012 at 2:13 pm #

    meec suul amd roos megvidzebaa… aradaa gagrdzeleba uzomood maintereseebs xolmee😀
    gansxvavebulii iyoo daa raac mtavariiiaa dzaaalian momewooonaa ^ ^

Leave a Reply

