უკვე ნერვებზე დავკაკუნებ…….

29 Feb


დიდი ხანია არ ჩამიწერია პირადი ნაბოდიალი ჩემს საყვარელ ბლოგში…) ხოდაა რა ხდებაა არც არაფერი… ჩვენი სასტავი მგონი შეიშალა ამ ბოლო დროს სულ წიგნებზე ვსაუბრობთ ხან “80 000 კილომეტრი წყალ ქვეშ” ხან “ბინდი” ხან “სესილია და ნატვრის ხე” ახალი კი” ჩემი პირველი მასწავლებელი” მოკლედ  სხვა წიგნების მე ჯერ ეპილოგებს ვკითხულობ წესივრად კი ვკითხულობ “ბინდ ” 144 გვერდზე ვარ იმდენი წიგნი მაქ წასაკითხი რო რავი ბინდს რომ დავამთავრებ ვეცემი “სესილიას და ნატვრის ხეს” მერე “ჩემი პირველი მასწავლებელი”  და კიდე ამ შაბათს რაღაცა რომანტიკულ წიგნს ვიყიდი იუუჰუუუ! :დ არა ნამდვილად გავაფრინე და თანდათანობით ჩემი წიგნის ერთ–ერთ პერსონაჟს ვემსგავსები ვისაც წაკითხული აქვს ჩემი მოთხრობები მიხვდება რომელ მოთხრობაზეც ვიძახიი  :* ხოო უიი დღეს დედაჩემს ჩამოუტანეს ფეხსაცმელები პლატფორმებზე 10 სმ–ა მგონი და თან ჩემი ზომაა და მთელი დღეა ცხენივიდ დავჭენაობ ხოო კიდეე ახალ მოთხრობას ვწერ მგონი საინტერესო გამოვაა :* აბაა ჰეე მიყვახართ და კიდე ბლოგის გავრცელებაში დაგვეხმარეთ :*

Leave a Reply

