ჩემს შესახებ…

20 Feb


მმმ…დღეს გადავხედე “ავტორების შესახებ”–გვერდს და მივხვდი რომ ამომწურავი ინფორმაციაა იქ ნამდვილად არ იყო მე არ დავიწყებ ნათიაზე და ლილეზე საუბარს ჯობს ჩემს თავზე ვიტლიკინო
მეე…(მინუსები & პლიუსები):ეგოისტი–არ ვიცი ვარ თუ არა მაგრამ დედაჩემი ამბობს რომ ვარ და ე.ი ვარ :დ…ჯიუტი–ბევრი თვლის რომ გოგოში ეს პლიუსია ..პირდაპირი–ხანდახან ისეთს ვიტყვი რომ მე თვითონ მიკვირს ჩემგან…ზედმეტად ჭკვიანი–ეგ რაღაც ახალია ჩემს თვისებებში მაგრამ “ერთმა” ეგეც ჩაკვეხა…უცნაური–ალბათ იმიტომ რომ უაზრო რაღაცეები მიყვარს უაზრო რაღაცეები მსიამოვნებს და უაზრობებზე ვიბუტები…დამთმობი–ეს საკითხავია ზოგს ვუთმობ ზოგს ვერ ვუთმობ :?…შემიძლია ბოდიშის მოხდა და “პალაჟენია” არ მიჭირავს დიდ ხანს…საინტერესო–უკომენტაროდ )))…მეოცნებე…რომანტიკოსი–ვამბობ რომ არ ვარ მაგრამ ჩემს მოთხრობებს და ლექსებს თუ დავუკვირდით…ოოო…:დ მორცხვი–მაღიზიანებს ეგ “უნიკალური” თვისება :|… მეგობრული–ადვილად შევდივარ ადამიანთან კონტაქტში…თავმდაბალი…არ ვარ გულწრფელი ყველა საკითხში ანუ მთლად ყველაფერს არ ვიძახი რაც გულში მაქვს…მხიარული…სევდიანი…ხანდახან ძალზედ დეპრესიული…გიჟი–ეგ იშვიათად სკოლის პერიოდში…მომაჯადოვებელი–ნუუ მე პირადად არ ვთვლი რომ ვარ მომაჯადოვებელი მაგრამ ამობებენ ვარ ალბათ რაღაცა მაგდაგვარი გამაჩნია…:დ ეშმაკი–ნუ ეხლაა ტყუილებთან კავშირში არაა სიეშმაკე რადგან ვერ ვიტან ტყუილს…ეჭვიანი არ ვარ მაგრამ თუ რაღაცა (ვიღაცა) მე მეკუთვნის ის ბოლომდე ჩემი იქნება;)…სულელი–მხოლოდ შინაურულ (მეგობრულ) წრეში…ხოო სხვა აღარაფერი მახსენდება ჩემზე ეხლა კი გთხოვთ მოკლედ  ამიღწეროთ თქვენი თავები ! ♥

4 Responses to “ჩემს შესახებ…”

  1. Nata Buxrashvili February 21, 2012 at 5:01 pm #

    uii dzaliaan mgavxaar😀
    egoistiii (suul cotati :D) morcxvi,jiuti,ucnaurii (es yvelaze metad), megobruli da giji mxolod daqalebtan ))
    მეოცნებე…რომანტიკოსი —– meocnebe vaar da amas arc vuaryoob, maagram meores rac sheexeba meec shensaviit vaar, vambob rom ar var romantikosii, tumca chems leqsebshi mainc kargad chaans yvelaferiii ))
    xoo kideeev… damtmobi vaar icii rodiiis? roca vinmee ramees mexvewebaa aiii dzaaaliaan dzaaliaaan😀

    • ourvintageworld February 21, 2012 at 5:10 pm #

      აუუ რატომღაც ძალიან გამიხარდა რომ საერთო თვისებები გაგვაჩნია….ისე რომ ვამბობ რომანტიკოსი ვარ ხალხს ჰგონია რომ მაინც და მაინც უნდა მომწონდეს წითელი ვარდები ვალენტინობა რბილი სათამაშოები საჩუქრები 9000 შეყვარებული დანთებული გულები აივნის ქვეშ სერინადები და სხვა ათასი სისულელე ამიტომაც აღარ ვამბობ რომ რომანტიკოსი ვარ და საერთოდ ეგ თვისება განსაკუთრებულად მაშინ გამაჩნია როცა ვოცნებობ :დ

  2. Nata Buxrashvili February 21, 2012 at 5:52 pm #

    xoo aai meec egree😀
    maagraam unda avgnishnoo rom დანთებული გულები აივნის ქვეშ და სერინადები aar miyvaars araanairaad )) imitoom rom dzaliaan banaluria… tu vinmee guls damintebs aivnis qvesh chavtvli rom im adamians ar gaachnia pantazia, tu pantazia ar gaachnia e.i dzalian ertperovania, tu ertperovaania e.i mudoa😀 aqedaan daskvnaa veer vitaan banalurobas da banalur adamainebs ))
    aii ees ratoom movayolee warmodgenaa aar maaqvs, magraam albaat imis tqmaa mindodaa rom diiiidiii pantaziiiaa maaqvs😀

    • ourvintageworld February 21, 2012 at 5:58 pm #

      xoo mec egre var xandaxan mirchevnia araferi machuqon) gansakutrebit ucxo adamianebi roca mchuqnian rames vwuxdebi da uxerxulad vgrdznob tavs ar vici rato rom shemedzlos gawitleba pomidoris peri viqnebi….:D

Leave a Reply

