რომ იცოდე როგორ მაკლიხარ არ წახვიდოდი…♥

14 Feb

ახალ წელს თოვლივით მოვალ და გაჩუქებ მთელი წლის ფიფქებს…☺

მე ჩემი ცა მაქვს ჩემი ერთი ვარსკვლავით…☻

როცა მივხვდები რომ სხვასთან უფრო ბედნიერი იქნები მაშინ გაგიშვებ სამუდამოდ…♥

ფიქრები მასზე ნელ ნელა მკლავს…:(

როცა მოცარტი ნოტებს არჩევდა…დროებით შერცხვა დროს და გაჩერდა…

მე მარტო არ ვარ მე თავისუფალი ვარ )))

გა–მი–სულ–ერთ–დი! ♥

ხანდახან დავხუჭავ თვალებს და წარმოვიდგენ რომ შენ არ არსებობს რატოოომ იმიტომ რომ შენ ჩემს ცხოვრებაში ისედაც არ არსებობ !

ჯერ იყავი ოცნება…მერე რეალობა…და ბოლოს მოგონება ! ♥

Leave a Reply

