მე მზე მოვარტყი მეზობლის შუშას…

6 Feb


გამარჯობათ გოგოებო ისე გოგოებო რატო იქნება და ვიღაცა ბიჭი კითხულობს ამ ჩანაწერს ნუ მოკლედ :დ რა ვიბოდიალე😐 დიდი ხანია არ დამიდია მოდღიურო პოსტი რა საკვირველია შესაფერისი თემა არ მქონდა და პრინციპში არც ეხლა მაქვს მაგრამ მაინც რაღაცა ამოვჩურთე :დ ხვალ ჩემი დებილი ბავშვის (ნინოს) დაბია ჩვენ სიურპრიზი მოვუმზადეთ მაგრამ ჯერ ჯერობით ამაზე არ ვისაუბრებ… :დ დღეს სკოლაში ლამის ჩამეძინა ძალიან მომაბეზრა მაგანაც თავი მეზიზრება მძულს მოკლედ მაგაზე საუბარი არ მსურს ამიტომ ჯობს ახალი ჩემი ნაბღარჯნი გაჩვენოთ


ხოოო ეხა მე გავიქეცი თორე ჩემი ძმა ტყავს გამაძრობს აბა ჰეე :*

6 Responses to “მე მზე მოვარტყი მეზობლის შუშას…”

  1. Nata Buxrashvili February 6, 2012 at 2:55 pm #

    sataurma momxiblaa❤😀

  2. ourvintageworld February 6, 2012 at 3:15 pm #

    mec momwons😀😀😀❤

  3. Nani February 6, 2012 at 5:58 pm #

    <3<3<3

  4. ourvintageworld February 6, 2012 at 6:55 pm #

    :*****************************************

  5. M.K. February 6, 2012 at 10:40 pm #

    პირველ კომენტარს განვავრცობ და ვიტყვი: “სათაურის გამო შემოვედი” : ))

  6. ourvintageworld February 7, 2012 at 2:45 pm #

    🙂

Leave a Reply

