როგორც ფისო… )))

31 Jan

ხანდახან როგორ მინდა ვიყო პატარა ფისო…

პატარა,თბილი,ფუმფულა ფისო…

როგორ მინდა მოვიხსნა ნიღაბი რომელზეც აღბეჭდილია ფრაზა: ” მე ყველაფერი ვიცი…მე ყველაფერი ვიგრძენი…მოვისმინე…გავიგე…ვნახე… გავსინჯე…”

როგორ მინდა ვიყო უსასრულოდ პატარა ფისო…რომ სხვა დიდი მეფერებოდეს მე.!..პატარას… ფისოს.

როგორ მინდა ვიყო უტვინო,სულელი,გულჩვილი ფისო…და არა ჭკვიანი,ამაყი,გულცივი ლოდი…

როგორ მინდა ვიყო ისევ პატარა ფისო…ნაზი,ქათქათა,ტუტუცი ფისო….რომ ჩამიხუტოს სხვამ მე პატარას და მე ვიგრძნო ვარ ისევ ფისო…სუსტი,პატარა,ლამაზი ფისო!

4 Responses to “როგორც ფისო… )))”

  1. Nani January 31, 2012 at 6:30 pm #

    mapatiet magram Katebs ver vitan : ((( : XX😀

  2. Nata Buxrashvili January 31, 2012 at 7:03 pm #

    aar miyvaaars katebiiii aarc mee😀
    როგორ მინდა ვიყო უტვინო,სულელი,გულჩვილი ფისო…და არა ჭკვიანი,ამაყი,გულცივი ლოდი…❤
    isee dzaalian momewonaa❤

  3. ourvintageworld January 31, 2012 at 7:39 pm #

    არც მე მიყვარს კატები მარა ლეკვი რომ დამეწერა ან პანდა ან ირემი ცოტა ტეხავდა :დ არა ირემი არაა მარა ეგ ვარიანტი არ გავითვალისწინე :დ

    • Nani January 31, 2012 at 8:24 pm #

      hoo😀

Leave a Reply

