აზრი არ აქვს…♡

30 Jan

ყველაფერი ხომ ასეთი ჩვეულებრივი იყო…
ყავისფერი თმა… ლურჯი თვალები…გრძელი წამწამები…გამობზეკილი ტუჩები….გაფითრებული სახე…
რატომ მაინც და მაინც მე?!…რატომ მე მხვდება ეს სიმწრის ისარი…?!…ეს ტკივილი…?!
არ მინდოდა ეს “მას” გაეგო…მაგრამ მის ყურამდეც ეს მივიდა…
იცოდა რომ ყოველ ღამე არ მძინავს..ყოველ ღამე ვყვირივარ…ვღრიალებ ტკივილისგან რომელიც ჩემს ძვლებს შუაზე ტეხავს და გულს მიხლიჩავს…
ნუთუ ასეთი ძნელი იყო რომ ეს მის აზროვნებაში არ ჩამჯდარიყო?! ან საერთოდ ან ეფიქრა ამაზე…
ნუთუ ეს მე დავიმსახურე..?!
ნუთუ მარტო ისღა დამრჩა ველოდო ჩემი ცხოვრების ბოლო წამებს…?!
რატომ უნდა ვეფერებოდა ღამე სველ ბალიშს?! რატომ უნდა ესმოდეს ყველას ჩემი ტკივილის ხმა?!
ნუთუ ის დღე როცა მან მნახა თავმოპარსული არ შეიძლებოდა რომ არ გათენებულიყო?!…
არავინ იცოდა რა რთული იყო ჩემთვის იმის თქმა რაც სიმართლეს არ შეესაბამება “არ მიყვარხარ…. არ მიყვარდი…. და ვერც მოვასწრებ შენს შეყვარებას…”როგორ ამომისხლტდა ეს ტყუილი პირიდან?!როცა მინდა რომ დამიჯერონ რატომ არავინ მიჯერებს…?!
რატომ იხუტებდა ის იმ არარაობას სახელად მე?! ნუთუ იმას ვერ გრძნობდა რომ ბოლოჯერ…?!
უნდა დავევიწყე…! მეგრამ მე ვერ ვივიწყებდი ,მე ვერ ვიშორებდი, მე ვიკრავდი ,მე ეგოისტი, მე არარაობა ,მე ის ვინც “მას” ცხოვრებას უნგრევდა….!!!!!!

2 Responses to “აზრი არ აქვს…♡”

  1. Nani January 30, 2012 at 7:08 pm #

    Vaimeeeeeeee DZalian momwons : ((((((( <3<3<3

  2. ourvintageworld January 30, 2012 at 7:58 pm #

    gmadlob,,,,<3

Leave a Reply

