ბოდვა ავტობიოგრაფიულად

29 Jan

…ერთი პატარა გოგო ვარ.

აუსრულებელი ოცნებებით;გულისგამაწყალებელი ფიქრებით;ზოგჯერ მორცხვი,ზოგჯერ გადარეული.ჩუმი;სიმშვიდის მოყვარული;მაქვს ცოტა წიგნი და უსაზღვრო ფანტაზია.ვცხოვრობ იმედით,შოკოლადით და მუსიკით.ვხატავ;ხანდახან ვწერ,ხსირად ვყვირი(არადა ჩემს ჭკუაში ვმღერი)მტანჯავს ერთი რამ-სკოლა!კარგი განწყობისთვის თბილი წინდები,ყავა და საყვარელი წინგიც მყოფნის.ვერ ვიტან აფთიაქის სუნს და შურიან ხალხს.ვგიჟდები ჩემს მეგობრებზე.ხშირად ვიტყუები და საკმაოდ დამაჯერებლადაც.თავისუფალ დროს ვზივარ და ვფიქრობ.ვერ ვიცხოვრებდი ზაფხულის,საყვარელი ადამიანებისა და ოცნებების გარეშე.მიყვარს ყველა ვისაც მე ვუყვარვარ.

ბევრი რამ არ ვიცი,ან საიდან უნდა ვიცოდე

…ერთი პატარა გოგო ვარ.

https://i0.wp.com/s2.favim.com/orig/35/books-desenho-design-draw-girl-Favim.com-280363.jpg

2 Responses to “ბოდვა ავტობიოგრაფიულად”

  1. Nani January 29, 2012 at 7:27 pm #

    <3<3<3

  2. ourvintageworld January 30, 2012 at 8:44 am #

    :*:*:*

Leave a Reply

