“არ მიყვარს” (ტოპ ათეული ან ოცეული ნუ მოკლედ სადამდეც გასტანს ჩემი ფანტაზია)

7 Jan


არ მიყვარს როდესაც ყველა ხმაურობს და მე მუდოსავიტ ვზივარ….(
არ მიყვარს როდესაც მე ვსაუბრობ და არავინ მისმენს…((
არ მიყვარს როდესაც დაფასთან გავყავარ ცირკის მსახიობივით რამის მოსაყოლად….
არ მიყვარს როდესაც რაღაცა მინდა და არ ვიცი რა…
არ მიყვარს როდესაც ვიღაცა უცხო მომაშტერდება ხოლმე…
არ მიყვარს როდესაც ყველას ეცინება და მე არა…
არ მიყვარს როდესაც მსახიობობა არ გამომდის…
არ მიყვარს როდესაც რაღაცაზე  ვოცნებობ და ვიცი რომ ეგ სურვილი ჩემს ფეხებს ასრულდება…
არ მიყვარს როდესაც დაბ.დღეზე ვიძახი “რა გავაკეთოთ?”…
არ მიყვარს როდესაც ვიღაცის დაბადების დღეზე მივდივარ და იქ ყველა უცხოა იუბილარის გარდა…
არ მიყვარს როდესაც ტყუილად მეჩხუბებიან…
არ მიყვარს როდესაც უაზროდ ვფსიხდები…
არ მიყვარს როდესაც ერთი ოთახიდან მეორეში დავბოდიალობ ფიქრით რა ჯანდაბა გავაკეთო არადა ქვეყნის სასწავლი მაქ!…
არ მიყვარს როდესაც ამ სისულელეებს ჩამოვწერ და ვხვდები რომ რაღაცა მაკლია…:@

Leave a Reply

