მელანქოლია…ან მუდო PARTY! :|

25 Dec


არდადეგები კვლავ გრძელდება მარაა რა ჰეირია?!?!?!?! დებილივით დავდივარ სახლში და ვერაფერს ვერ ვაკეთებ ისე სკოლაში სიარულს ისევ დებილივით ყოფნა მირჩევნია😐 საახალწლო განწყობაზეც არ ვარ როგორც ყოველთვის დორბლებით სავსე სიფათით არ ვუყურებ ნაძვის ხეს და არც 31 დეკემბერს ველი😦 როგორღაც უნდა გავხალისდე თორე მართლა მუდო ბავშვივით ვარ…ხოოო ნათია სოფელში გაგვეპარა ლილეს წერა ეზარება და დავრჩი მე თქვენი ერთგული…. თქვენი ერთგული….😕 მოკლედ და დავრჩი მეეე! ხოოო სხვა რა ვთქვა არ ვიცი ?! ჰმმმ გამახსენდა ეხლა მე გაჩვენებთ ნათიას დაწერილ მოთხრობას რომელიც უზომოდ მომწონს

ვერაფერს ვგრძნოვბდი..არაფერი მესმოდა…ჩემი თვალები წყვიადს მოეცვა…ვერ ვხედავდი,მაგრამ მაინც ჯიუტად ვცდილობდი მათ გახელას…

მე ვკვდებოდი.რომ ამბობენ სიკვდილის წინ მთელი ცხოვრება თვალწინ გაირბენსო,ტყუილი აღმოჩნდა.მხოლოდ ერთი მახსოვდა…მან ყველა და ყველფერი დაჩრდილა.ისე გაჩნდა,როგორც ვარსკვლავი გაიელვებს ხოლმე ცაზე და ისევე ვკარგავდი,როგორც სურვილის ჩაფიქრებამდე ქრებიან ეს ვარსკვლავები…

საშინელი ტკივივილი ვიგრძენი..არანაირი ძალა და სურვილი არ მქონდა მასთან გამკლავებისა.ჩემთვის ისიც კმაროდა,რომ ბოლო წამებში ის ჩემთან იყო.უკანასკნელი ძალები მოვიკრიბე,რათა სახეზე შევხებოდი.იგი ცივი იყო,მის ტკივილისგან დამაჭულ სახეს თვალების გარეშეც ვხედავდი.

აღარ მინდოდა მეტი ტანჯვა…მალე მინოდა დამეძინა…სამუდამოდ…

სიკვდილი ხომ სიმშვიდეა,სიმსუბუქეა….მაგრამ რად მინდოდა ეს ყველაფერი იმის გარეშე ,ვის გამოც ეს ნეტარება მოვინდომე?

ტკივილი კიდევ ვიგრძენი,მაგრამ ამჯერად გულზე ის დამემხო და უარესად აქვითინდა…აღარ შემეძლო მეტის გაძლება…

უკანასკნელი ტკივილი…

უკანასკნელი ამოსუნთქვა…

ჩუმი სიტყვები:მე შენ მიყვარხარ…

სიმშვიდე..

სიმსუბუქე…

და მე მოვკვდი…

5 Responses to “მელანქოლია…ან მუდო PARTY! :|”

  1. alexandra December 25, 2011 at 8:59 pm #

    vaiiiii ragacnairad damburdzglaaaa…..dzalian magaria…..<3

  2. Somerhalder December 25, 2011 at 9:09 pm #

    Vaime dzalian kargia : ***

  3. ourvintageworld December 26, 2011 at 4:44 am #

    mec magraa momwons rom wavikitxe pirvelad lamis avgrialdi magaria

  4. lileko January 1, 2012 at 6:00 pm #

    auuu axla wavikitxxe es da ra dzaaan momewonaaaa…. martla damburdzglaaaaaaaaaaaaa…….

Leave a Reply

