ბაფთა თავზე ფიქრები კი იგივე…

22 Dec


დღეს მე ძლივს გავიღვიძე რასაც ჰქვია ჩასიებამდე მეძინა კი არადა საწოლში ჩასიებამდე ვეგდე რომ ავდექი დებილივით დავდიოდი ერთი ოთახიდან მეორეში მაინც სკოლის გარეშე უმაგრესად ვგრძნობ თავს ცხელმა ყავამ გამომაფხიზლა და მე გადავწყვიტე თმისგან ბაფთის პრეჩო გამეკეთებინა და გავაკეთე კიდეც ეხლა დებილივით თავზე ბაფთა “მადევს” სხვათაშორის ძალიან ადვილად კეთდება ))) ხოოო…დღეს კიდე მაგარი რაღაც მოვიფიქრე ვიყიდი თეთრ საახალწლო ნათურებს და საწოლის ირგვლივ ყველგან გავაკრავ რა “კარგად” ვარ😐 ხოო ხვალ ბავშვები კინოში მიდიან და მეც უნდა წავსულიყავი მარა მე ჩემს ბაღანასთან ვარჩიე ყოფნა )))

4 Responses to “ბაფთა თავზე ფიქრები კი იგივე…”

  1. alexandra December 23, 2011 at 5:40 pm #

    shens baganashi sakutari shvili igulisxme?:):)

  2. ourvintageworld December 23, 2011 at 5:46 pm #

    araa araa axloblis shvili damitovess da chkuaze ver viyavi mteli dgee😀

    • alexandra December 25, 2011 at 3:20 pm #

      aaaa ok gasagebiaaa😀😀

  3. ourvintageworld December 25, 2011 at 4:21 pm #

    : )))))))))))

Leave a Reply

