“სოფლის დისკოტეკა”…

20 Dec


მე 16 წლის გოგონა ვარ… ხასიათით როგორც ჩემმა დაქალმა დამახასიათა:ძერსკი სწერვა სვეცკი თავში ავარდნილი… მოკლედ არ დავმალავ ასეთი ვარ ;)…
ზაფხულის არდადეგები გვიახლოვდებოდა მე როგორც ყოველთვის მეგონა დასასვენებლად ტაილანდში ანტალიაში ან კურშაველში წავიდოდით მარა დედამ მითხრა
–შენ ამ წელს სოფელში მიდიხარ ეს ჩემი და მამაშენის გადაწყვეტილებაა…ამ წელს შენ ძალიან ბევრი რამ აგივარდა თავში…მოკლედ შენი ძმა მიდის კურშაველში შენ კიდე სოფელში
მე ვერაფრის თქმა მოვახერხე ოთახში შევვარდი და ღრიალი დავიწყე მერე გამოვედი და ისტერიკები მოვაწყე (ჯობდა არ მომეწყო) საღამოს პაპას ჟიგული ჩემს სადარბაზოსთან იდგა მე ჩავედი არ ვიცი როგორ ჩავჯექი იმ თეთრ ეტლში და mp3 ჩავრთე სახეზე იდიოტის არაფრის მეტყველი 360 გრადუსიანი ღიმილი მედო (ეს ბაბუასთვის) გზა საშინელი იყო ორმოებზე ისე დავხტოდით გეგონებოდათ რომ ”ამერიკულ მთებზე”ვიჯექი
… რომ ჩავედი უკვე საღამო იყო. იქ სოფლის ბირჟა იყო გაფენილი მანქანიდან რომ გადმოვედი მაშინვე ტალახში ჩავტოპე გამოვიღე louis vuitonis ჩანთა რომელმაც გარემოს დანახვის შემდეგ ლამის ატირდა :D…მოკლედ ყველა მე მიყურებდა ისეთი გრძნობა მქონდა რომ ცირკის მსახიობი ვიყავი…იქ ბავშვებს ძლივს ჩავუარე (ამას თუ ჩავუარე ჰქვია)
ერთმაც მითხრა:
–გამარჯობა მე ნიკა მქვია (მე ისეთი სახით მოვიხედე რომ ბავშმა ინანა კიდეც რომ გამარჯობა მითხრა)… ჩემს ოთახში რომ შევედი მაშინვე მივხვდი რომ ეს ყველაზე საშინელი ზაფხული იყო მთელ ჩემს ცხოვრებაში და დარწმუნებული ვიყავი რომ აქ საზაფხულო რომანი არ შედგებოდა მე საწოლზე დავებრეხვე ცოტა ხანი ვიწექი და მერე ჩავრთე ნოუთბუქი მეგონა რომ ინტერნეტი იმუშავებდა რაღა ინტერნეტი ტელე ძლივს იჭერდა…:D:D:D მეორე დღეს მე უკვე შევეგუე ჩემს ბედს და ბავშვების გაცნობა დავიწყე იქ ერთი ჩემი ტოლა ბიჭი იყო ხოდა…ეგ ბიჭი აშკარად ადრე სადღაც მინახია მას ლადო ერქვა მოკლედ ერთ ღამესაც (ბირჟის დროს ) ვკითხე
–შენ წინა წელს ზღვაზე ხომ არ ისვენებდი?
–სზვაში თუ ჩვენ სოფლის ტბას გულისხმობ მაშინ კი (ამ ნათქვამზე ყველა ჩაბჟირდა)
–ჰა ჰა ჰა რა სასაცილოა იდიოტი ხარ!
–როგორც შენ სიხარულო
–ფუუუ ვთქვი მე და სახლში წავედი არადა ის ლადო ის იდიოტი მაგრა მომწონდა და ყველანაირად ვცდილობდი ამის დამალვა (მაგრამ არც ისე გამომდიოდა)
მეორე დღეს მე მამლის ყროყინზე გავიღვიძე…:D:D:D მზის სხივები სახეში მქონდა ჩაჭედილი… მე ვეღარ გავძელი და ავდექი ჩავიცვი მიჩვევისამებრ ჩავრთე კომპი და მერე მივხვდი ინტერნეტ ფაფუ…:|…|–(… გარეთ არავინ იყო … მე ავიღე წიგნი ფოტოაპარატი და გარეთ გავსქურე…იქ ქეთა დამხვდა (ერთი იქაური როჟა) მე და ეგ გავისეირნეთ მან სოფლის მიდამოები დამანახა (ვითომ დიდი რამე იყო სანახავი ყველგან ნეხ*ი და ბოსელი ბოსელი და ნეხ*ი) ბოლოს შევჩერდი მინდორზე ტბის მახლობლათ ქეთამ დამტოვა მე მარტო დავრჩი ხის ქვეშ დავსკუპდი და დავიწყე ფიქრი მოდის ინდუსტრიის განვითარებაზე…მაგრამ მაშინვე მივხვდი რომ ეს თემა დღეს რატომღაც არ მაინტერესებდა თავში მხოლოდ ერთი რაღაც მიტრიალებდა რაღაც კი არა ვიღაც ლადო ლადო რა ლამაზია რა საყვარელია რა სიმპატიურია…რა იდიოტია რა კრეტინია რა ხიხოა…:@ მოკლედ მე მასზე ვფიქრობდი და უცებ…ის გამოჩნდა ჩემსკენ მოდიოდა (მე სიხარულისგან არ ვიცოდი რა მექნა) შევკერე სერიოზული როჟა და ველოდი…ის გვერძე მომისკუპდა
–მე ვუთხარი ცოტა მოშორებით დაჯექით ვაჟბატონ ზაგარს ვიღებ (არადა ჩრდილში ვზივარ…:| იდიოტი ვარ რა…)
–ხოო ? ჩრდილში ისე გაირუჯები რომ საღამოს მაწონი დაკჯირდებათ (თ არ დაავიწყდეს თქვენობით მელაპარაკება ბიჭი)
–მართლა? არ ვიცოდი … ისე მაწონი არ დამჭირდება მე ცივილიზებულ სამყაროში ვცხოვრობ და მაწვნის გარდა უამრავი სხვა საშუალება ვიცი
–აჰააა გასაგებია…კაი გვეყო ცანცარი
–მე ვცანცარებ?
–ელე გეეეყოოო…
–კაი ვთქვი მე და გვერძე მოვიხედე… რამოდენიმე წუთში მან მკითხა
–სად ცხოვრობ?
–თბილისში შენ?
–მეც უნდა ეთქვა და მითხრა მე აქ… (რაღაცას მიმალავდა აშკარად)
–შეყვარებული გყაავს? (კლასიკური კითხვა დამისვა ლადომ)
–ჯერ ერთი ტერმინი შეყვარებული მოძველდა და ისე არა
–აა უკაცრავად მაშინ ლოვე (აი აქ უკვე რაღაც ”ნიტო” მოხდა რა იცოდა ხიხო ბიჭმა რომელიც მიყრუვებულ სოფელში ცხოვრობს სიტყვა ლოვე)
–მეც არ მყავს მითხრა მან
–მე კიდე არ მიკითხავს (ვთქვი მე არადა საშინლად მაინტერესებდა ჰყავს თუ არა)
მან არაფერი მიტხრა მხოლოდ წარბი აწია
–კაი აბა მე წავედი
–კარგად
–ოლივიდერჩი ვთქვი მე და ისე წავედი გეგონება პოდიუმზე გამოვედი…სახლში რომ მივედ მივხვდი რომ სწერვობას ცოტა უნდა მომეკლო რადგან ეგრე ლადოს დავკარგავდი ანდა რა იყო დასაკარგი იმას ხომ არც კი ვუყვარდი …მაგრამ ლადოს ქეთასთვის უთქვია რომ…ლადომ ქეთას უთხრა რომ მე მას არ ვუყვარდი…(აი ასე…:(:(:(..) ეს ყველაფერი ქეთამ სოფლის დისკოტეკაზე მითხრა გასაკვირი არა იყო რომ მე ტირილი დავიწყე…ლადომ მნახა მე რომ ცრემლიანი თვალებით გასასვლელისკენ გავრბოდი…დამიჭირა და მითხრა
–რამე მოხდა?
–არა უბრალოდ შეყვარებულს დავშორდი…(ვთქვი მე გაბრაზებულ გულზე)
–აკი არ გყავდა?
–შენი საქმე არაა მყავდა თუ არა…და ხელი გამიშვი
ლადომ ხელი გამიშვა და ძლივს წარმოთქვა
–მე კიდე შენ…
–აუუუუ იდი რა… ვუთხარი მე და გავედი
რომ გავედი ატირებული ჩემ ძმას დავურეკე და ვსთხოვე რომ წავეყვანე…მეორე დღეს მე ძმა დამხვდა მე გამოვედი სახლიდან და მის ჰამერში ჩავჯექი ლადომაც მნახა ჩავედი თბილისში … ორი დღე მუდოსავით ვიყავი…ვცდილობდი ის სოფლის რეგვენი დამევიწყა…არც ისე გამომდიოდა ჩემი ფიქრები ასე იწყებოდა და ასე მთავრდებოდა:მიყვარს…ის ჩემია..ჩემი დებილია…დებილია…ჩემი არაა…არ მიყვარს 1 თვის მერე მე როგორღაც დავივიწყე ლადო ის კრეტინი და სხვა ბიჭებზე გადავიტანე ყურადღება…ერთხელაც მე ეზოში ჩავდიოდი როგორც კი გამოვედი სადარბაზოდან ლადო ვნახე ის გოგოებში იდგა მეც გავუარე მან მითხრა
–ნივიჟუს ჩარტყმა გცოდნია
–ვაიმე უკაცრავათ უბრალოდ მე ნეხ*ზე ამოსულ სოკოებს ყურადღებას არ ვაქცევ და საერთოდ აქ რა გინდა?
–მეეე? აქ ვცხოვრობ (აი მაშინ მივხვდი სად მინახია ეგ ვირთაგვა)
მე არაფერი ვუთხარი უბრალოდ წავედი…უკან ის მომყვებოდა ელე ბოდიში მიყვარხარ და მიყვარდი მართლა იმ ქეთასაც მაგიტო ვუთხარი რომ არ მიყვარხარ იმიტომ რომ ტლიკინაა და საერთოდ …
მე შემოვტრიალდი და ავტირდი…ლადო მომიახლოვდა და ჩამეხუტა…!🙂 ეს ყველაზე ბედნიერი წუთები იყო ჩემს ცხოვრებაში მე და ლადო დღემდე ერთად ვართ და მის გარეშე მე ერთ წუთსაც კი ვერ ვძლებ!


4 Responses to ““სოფლის დისკოტეკა”…”

  1. Somerhalder December 20, 2011 at 5:26 pm #

    VAime VAime VAImeeeeeee dzalian momewona : DD : **

  2. ourvintageworld December 20, 2011 at 5:32 pm #

    გმადლობ…:* ჩემი შემოქმედებიდან ერთ ერთი საუკეთესოა !

  3. Somerhalder December 20, 2011 at 5:40 pm #

    arapers : ** martlac rom sauketesoa : DD

  4. ourvintageworld December 20, 2011 at 6:08 pm #

    😀😀 :*

Leave a Reply

