ფიქრები…)

19 Dec


მესმის ხმა…წვრილი… მსუბუქი..თითქოს ყვირიხარ მე კი გიღიმი….თითქოს მე ვქრები შენი ალერსით…თითქოს მაწამებს შენი ღრიალი…რატომ მაწვალებ ?წადი მომშორდი! ამას მე ვამბობ ?! არა  ფიქრები… მე შენ მიყვარხარ ბოლო სიტყვები… ხელის შეხება… ჩემი ნიღბები…გულში მესობა ორთქლი პირიდან…ცივი ზღაპრები…შენი იერი… რატომ ტირიხარ? მე ხომ გეხები… მე ხომ შენთან ვარ მუდამ შენს გვერდით…რატომ ვსველდები ნუთუ გაწვიმდა?არა ცრემლია შენი ცრემლია…მინდა დაგადო ხელი სახეზე მაგრამ ვერა ვგრძნობ ხელებს ვეღარ ვგრძნობ ჩემი ბოლოა ბოლოს ბოლოა დასარულია ჩუმი სმაყაროს…თვალებს ვერ ვახელ უკვე მოვკვდები მაგრამ მიყვარხარ… მომენატრები!!!!

 

Leave a Reply

