ცოფიან ძაღლს დავემსგავსე…

15 Dec


გამარჯობა! <––– ეს შეგიძლიათ გამოტოვოთ…როგორც ყოველთვის მე მინდა ჩემი ჯავრი ამ საცოდავ კლავიატურაზე ვყარო…დღეს ქიმიაში და ბიოლოგიაში ვწერეთ ქიმიაში ისეთები დავწერე როოოო გაგიჟდება კაცი ყველაფერი გადამავიწყდა გამოცდის ფურცელი რომ დავინახე ჩემს მერხზე…(ბიოლოგიაში მე და ნათია მე8 და მე9 კითხვაზე გავიჭედდეთ…მე 9 საერთოდ რა დავწერე არ ვიცი მე8 ში კი მე დ ვარიანტი მომეწონა ნათიას კი ბ ))) ხოო კვირას რაღაც კონკურსისთვის უნდა გადავიღოთ კლასმა სურათი და მაგაზეც უნდა გავცოფდე…მოკლედ სირაქლემასავით მინდა თავი ორმოში ჩავყო და ეს 2 კვირა ჩავთვალო რომ არ ვარსებობ ეჰჰ მოვინდომე…:( კაით აბა მე წავედი ფიზიკის წიგნი მელის……..:@

Leave a Reply

