მე….(არაფრის მეტყველი დასახელებაა მარა არაუშავს)

15 Dec


მე ანა ვარ ანუკი ანჩო ანანო როგორც გინდათ ისე დამიძახეთ მოკლედ მე და ჩემმა მეგობრებმა გადავწყვიტეთ ჯგუფი შეგვექმნა ჩვენს სასტავში კი ყველა ვყროყინებდით აშკარად სპილომ დაგვაბიჯა სმენაზე მოკლედ ვიშოვეთ გიტარისტი დრამერი პიანისტი ბექ ვოკალი მოცეკვავეები(მათ შორის მე) და Dj მოკლედ ყველაფერი ძაან მაგარი იყო ოღონდ მომღერალი არ გვყავდა…|–(…მაგარია არა? მოკლედ დავიწყეთ ვაკანსიების დარიგება და დაბეჭვდა ისეთი ტექსთისგან შედგებოდა ის გეგონება ჯგუფი ისეთი პოპულარული და მაგარი იყო რომ ჭკუიდან შეიშლებოდი…:|… მოკლედ ერთი 2 ბიჭიც შეგვიხმიანდა მოვაწყეთ კასტინგი 2 კაცში…:| ჯერ მახინჯს მოვუსმინეთ ისეთი გრძნობა მქონდა რომ ამ ბავშვს ნაყინის გარდა არაფერი უჭამია ხმა კი არა დაფას რომ კაწრავ აი ის…(puke) მერე მეორე შემოვიდა აი მეორე იყო სიმპო მას ვბალელშიკობდი… მე მკითხეს მომეწონა თუ არა მეც ვთქვი
–იმღერა კარგად საკმაოდ კარგად (კარგად კი არაა დზ მაგრად უმაგრესად…უბრალოდ ცოტა სერიოზული მინდოდა გამოვჩენილიყავი ხომ არ ვეტყოდი შენი ავტოგრაფი მინდა)
მეორე დღეს ჩვენ რეპეტიციას შევუდექით ანუ პირველი სიმღერის ჩაწერა გარაჟში :|… და კლიპის გადაღება ეგეც გარაჟში (კლიპი კი არა youtubeსთვის ვიდეო)
მე ის სიმპო მომღერალი გავიცანი ნიკა ერქვა მან დაიწყო ბღავილი ჩვენ ცეკვა ნუ მოკლედ…ჩვენი ვიდეოს ჩაწერა 45 დუბლისგან შედგებოდა… ვიდეოს გადაღების მერე და პირველი დატვირთული გრაფიკის მერე ჩვენ კლუბში წავედით ყველა დრამერიც გიტარისტიც მოკლედ ყველა იქ მე და ნიკამ ისეთები ვქენით ჩემს მტერს…მეორე დღეს ჩვენ დავდეთ ჩვენი სირცხვილი youtubeზე იქ ჩვენ შეგვამჩნიეს და მეორე დღეს დაგვირეკეს გვთხოვეს მათ კლუბში მაშხალები ვყოფილიყავით ანუ ჩვენი ჯგუფი მიიწვიეს… (party) საღამოს ჩვენ ყველანი შევხდით და დავიჭყეთ ფიქრი რა გვემღრა და გვეცეკვა მანდ … მე დანიკაც მივედით მაგარმ მერწმუნეთ მე და ის სულ სხვაგან ვიყავით … (inlove)
ხოოო მოკლედ როგორც გითხარით მე და ნიკა ერთმანეთს იდიოტებივით ვუყურებდით ისინი კიდე ცეკვის სტილზე მუსიკაზე გიტარის ხმაზე რაღაცას ბოდიალობდნენ…მაგრამ მე მალევე გავარკვიე რომ იმ ნიკას შეყვარებული ჰყავდა…ის გოგო იყო ფუუუ… კისრიდან ფეხები ეწყებოდა ფეხები ტუჩები კი დაღესტანს შეაწუხებდა…მოკლედ ეგ გოგო მიშლიდა ნერვებს მას კლიჩკაც კი შევარქვი ”სპილოს ტუჩებიანი” (მისი სახელი რომ არ ვიცოდი მაგიტო) მოკლედ მე ნიკას დავაფურთხე ყველაზე მაღალი ადგილიდან დედამიწაზე . , . მეორე დღეს დავიწყეთ რეპეტიცია მე ნიკას გამარჯობაც კი არ ვაკარდე მაგ წვინტლს გამარჯობას კი არა ნივიჟუს ჩარტყმაც დამენანებოდა… დავიწყეთ ცეკვა ვცეკვავდით 6 კაცი წყვილ წყვილად ბიჭი გოგო ბიჭი გოგო მოკლედ ლენჩმაც გაუბერა ყროყინი მე ისე ვცეკვავდი გეგონება ბოლოჯერ მერე ჩვენმა პროდიუსერმა( ჩემმა ძმაკაცმა) თავიდან ცალკე გვაცეკვა ის იდიოტი მე მიყურებდა მეც ვიტლასნებოდი ისე როგორც კარაქი პურზე ჩემმა მეწყვილემაც ყბა პოლონეთამდე გადმოაგდო…ნიკასაც იგივე სიფათი ჰქონდა…ცეკვაც დავამთავრეთ ნიკამ ჩემი მეწყვილე(ჩემი მეგობარი) გაიყვანა დერეფანში და რაღაცას ეუბნებოდა მეც ვერ გავძელი და იქვე დავდექი და ლოკატორები გადმოვყარე ნიკამ უთხრა რომ ჩემ ძმაკაცს არ ჰქონდა უფლება ჩემთან ცეკვის და საერთოდ უთხრა რომ ჩემს გვერდით არ დაენახა
იმანაც უთხრა რომ მისი საქმე არ იყო ეს (მე ვუსმენდი და ვდნებოდი) მოკლედ სიტუაცია აშკარად იძაბებოდა მაშინ მეც გამოვედი დერეფანში ვითომ საჭირო ოთახში მივდიოდი ნიკა იდგა კართან მეც ვუთხარი –გამოიწევი თუ გადაგიარო ნიკა გამოიწია და გამატარა…მე შევედი და ყური კარს მივასვარკე დაძაბულობა გრძელდებოდა უკვე ზედმეტობაში გადადიოდა ეს ყველაფერი მეც გამოვედი იმ დროს როდესაც ნიკამ უთხრა არ დაგინახო მასთან ახლოს მეც ვერ გავძელი და ვთქვი
–რააა?
–ოოო შენ ჩუუუ
–რა ჩუ ჩუ შენს სპილოს ტუჩებიანს უთხარი
–ვის?
–რას ისებილებ თავს შენს შეყვარებულს კრეტინო
–მაგ ხიხოს უკვე 1 თვეა რაც დავშორდი (მე მაშხალებს ვანთობდი სიხაულისგან)
–აა გასაგებია ხოდა თემა ნუ გადაგყავს რას ამბობდი ჯობია მითხრა (გამახსენდა რაზეც გამოვედი… )
–სულელოოო მიყვარხარ! თქვა ნიკამ მე ყურადღება არ მივაქვიე მის სიტყვებს და რაღაცის თქმას ვაგძლებდი როდესაც ჩემმმამდე მივიდა მისი ნათქვამი… სხვა ვერაფერი მოვიფიქრე და საპასუხოდ ვუთხარი
–მეც!

2 Responses to “მე….(არაფრის მეტყველი დასახელებაა მარა არაუშავს)”

  1. Somerhalder December 15, 2011 at 8:00 pm #

    Hehe Magaria dzaan : DD

  2. ourvintageworld December 16, 2011 at 1:11 pm #

    gmadlob❤

Leave a Reply

