დღიურის ნოტებზე…(მორიგი ბესტსელერი:D)

14 Dec


მე ელენე მქვია ვარ 15 წლის უსიყვარულო გოგო (ჯერ უსიყვარულო) შავი თმა მაქვს და მწვანე თვალები ლამაზი ვარ არა?😀 მოკლედ ვერ ვიტყვი რომ ჩმორი იდიოტი კრეტინი დაბნეული დარტყმული და სულელი ვარ მაგრამ ეს ყველაფერი მაინც ჩემში არის ალბათ უცბათ რომ შემომხედოთ გეგონებათ რა ნაზია რა საყვარელი არადა…(devil) მოკლედ შაბათი იყო დილა როგორც ყოველთვის იდიოტური იყო საწოლიდან გადმოვებრეხვე და ეგ იყო ჩემი “ბუდილნიკი” მე ჩემს დაქალებს უნდა შევმხდარიყავი მოკლოედ როგორც ყოველთვის მე დაბნეულად მივაბოტებდი ჩანთაში ვიქექებოდი კიდევ ცოტა და მე უკვე დანიშნულ ადგილას ვიქნებოდი მაგრამ ყველაფერი უფრო გართულებული იყო უცებ სადარბაზოდან ვიღაც ჩემი ტოლაა ბიჭები გამოცვივდნენ რაღაცაზე ხარხარევდნენ ვაიმეეე ხო შეიძლებოდა მათთვის ჩვეულებრივათ გამევლო არა ვინ დაგაცდის ერთიც შემეჯახა
–თვალები სად გაქვს კრეტინო? ვუთხარი მე
–სადაც საჭიროა კაი ბოდიში
–შეიტენე ვუთხარი მე თმებზე ხელი მივირტყი თმა ამიფრიალდა და მეც წამოვედი (ეფექტური იყო)
მოკლედ ნინომ დაინახა ეგ და სიცილისგან ძლივს ფოფხავდა
–იმედია ეგრე ჩემი დანახვა გაგიხარდა
–ხოოო აშკარად
–რუსო სადაა?
–ის ხომ იცი არაპუნქტუალურია
–ხოოო მაგრამ ესეე?!
ის იდიოტებიც იქვე იდგნენ მე მათ ყურადღებას არ ვაქცევდი ნუუუ ეგრე ვცდილობდი მაგრამ იმასაც ვგრძმობდი რომ ჩვენს საუბარს უსმენდნენ😐 :@
–ხოდააა ნინო მე გუშინ იმან მომწერა (ჯობდა არ მეთქვააა მაგრამ უაზრო თემებზე ბოდიალს კი ჯობდა)
–ვიიინნნ გოგო? რას მიმალავ?
–ოოო მოკლედ მერე მოგიყვებიიი (მოსაყოლიც არაფერი იყო უბრალოდ ეს იმ კრეტინებისთვის იყო ნათქვამი)(ნამდვილად ვაფრენდი)
უცებ გამოჩნდა რუსოც რომელიც ჩვენთან მორბოდააა…მოკლედ ჩვენ სკოლის სტადიონისკენ წამოვედით ნინომ მითხრაა
–ციფრულიიი მომე
მე ჩანთიდან ამოვიღე ციფრული და მივეცი მაგრამ ამ დროს თურმე ჩანთიდან ჩემი ყველაფერი კერძოდ დღიური ამომივარდა შიგ კიდევ 400 ფურცელი იყო გადატენილი სიით რომელიც ასე იწყებოდა ის მინდა ეს მინდა ამას ვიყიდი იმას ვაჩუქებ ამაზე ვოცნებობ ის მიყვარს და…მოკლედ სისულელეები ასევე ჩემი რომანები სულ რაღაც ერთი რომანი იყო ჩემს ცხოვრებაში და ისიც იდიოტური მოკლედ მასზეც მქონდა რაღაც ნაბოდიალიიი ამ დროს ის კრეტინებიც დაიძრნენ ჩვენი მიმართულებით და რა გასაკვირია ჩემი სირცხვილიც იპოვეს ყველაფერი ასე განვითარდაა
–აუუ ნიკ შეხე გოგოს დღიური შენი ხომ არაა?
–გაიხუმრეე ცუნცულ?
–ეეე მომე რა მეე გიოო სულ მაინტერესებდა რეებს წერენ შიგ
–ვაფშე დააგდე რაა
–არ დააგდოოო გიოო მომეეეე
–რათ გინდა?
–უნდა წავიკითხო
–ჟურნალი სარკე იყიდე და იკითხე გიო არ მისცეეე და დადე
რა გასაკვირია ჩემი დღიური უკან არ დაიდო და იკითხებოდაააა😐 მოკლედ იმათმა მიაგნეს იმას რომ დღიური მე მეკუთვნოდა მაგრამ სანამ არ წაიკითხეს არ მომცეს😐
–გიო შეხეეე რააა ერთი შეყვარებული ჰყავდა
–მერე შენ რა
–არც არაფერი
–ხოდა მოკეტე ჯობს
–ნუთუ არ მოგბეზდათ გოგოს დღიურის კითხვააა კარგით რააა გიო ნიკა და ლადო არ მეგონა დაბ დღეზე თქვენთვის დღიურები რომ უნდა მეყიდა
–ლექსოო მიდი რა
–ისეე მართლა ჯობს მივცეთ
–ვაა მოტვინე გიუშ
–ისიც მართალია რომ 20 წუთის მერე დებილებივით მივიტანთ და ეგ დღიური თავზე აღმოგვიჩნდებაა
–აუუუ შემეშვით რა ეგ დღიური დარჩება ჩემთან
–შენთან რატო?
–რავი ააბა მე
–ეგ გოგო ხომ არ მოგწონს საყვარელო?!
–ოოო კაი საყვარელს ნუ მეძახი თორე რატომღაც მგონია რომ გადახრები გაააქვს
მოკლედ ამასობაში ჩვენ დავიშალეთ … სახლში რომ მივედი აღმოვაჩინე ის რომ დღიური დავკარგე თავიდან პანიკაში არ ჩავარდნილვარ მაგრამ მერე როცა გამახსენდა რა მეწერა ბოლო ფურცელზე აი მაშინ იყო ოოოო . დღიური გიოს ჰქონდა ეს ის დებილი იყო ვისაც დავეჯახე…მე ჩემს დღიურზე ვფიქრობდი ამასობაში კი გიო მას ჰკითხულობდა და ხარხარებდაააა.,.,.მეორე დღეს მე შევხდი ნინოს ბიჭებიც იქვე იყვნენ მე ნინოს ყველაფერი მოვუყევი ჩემს დღიურზე და რატომრაც ავღრიალდი…ის დეგენერატებიც მე მიყურებდნენ არ ვიცი მიხვდნენ თუ არა რაზე იყო მაგდენი ნიანგის ცრემლი მაგრამ მათი ვზგლიადები მაინც ჩემზე ებერტყებოდა მე ხასიათზე არვიყავი და გადავწყვიტეეე წამოვსულიყავი დავემშვიდობე ნინოს და გავექანე სახლისკენ გიოც დამეწია და მითხრა
–გოგონი ეს დღიური თქვენი ხომ არაა?
–კი და მომე ვუთხარი მე
–რატომ?
–იმიტომ რომ ჩემია დეგენერატო! წაიკითხე?
–არა თვალი გადავავლე..
–”თქვენ” ენაზე ეგ იგივეა რაც წაიკითხე
–ო კაი წვიკითხე
უცებ გაიქროლა ჩემმა ხელმა და გაისმა ტყლაშშშშ მოკლედ მე გიოს გავულაწუნე ძალით გამოვართვი დღიური და გავაგრძელე სიარული ის უკან მომყვებოდა უცებ მე შემოვტრიალდი და ვუთხარი
–კიდე რამე კითხვა დაგრჩათ
–არაა მარა ნუ მიბრაზდები
–და საიდან მოიტანე რომ გიბრაზდები
–რავიცი ხელი კი გამიტყლაშუნე
–ხო რავიცი ავტომატურზე მეყენა დამავიწყდა რუჩნოის ჩართვა…
ამაზე ორივეს გაგვეცინა მან მითხრა
–არ გინდა გავისეირნოთ?
–ჰაა კაი წამო
მოკლედ მე და გიო პარკში ვსეირნობდით მან ნაყინი მიყიდა მე ნაყინით დავეხეტებოდი ვიცინოდით რაღაცაზე და უცებ თემამ სხვაგან გადაუხვია და გიომ მითხრა
–მაგრა მომწონხარ
მე ვითომ ვერ გავიგეეე და გადავიტანე სხვა რაღაცაზე ყურადღება მაგრამ მან მეორეჯერ გამიმეორა მეც მოვტრიალდი მისკენ გავუღიმე და ვუთხარი
–იციიი პირველადაც კარგად გავიგონე
–ხო დაა…
–დებილო რომ არ მომწონდა შენთან აქ არ ვიჯდებოდი…
მან გამიღიმა და ხელი გადამხვია!ასე ვიჯექით მე და გიო სანამ მზე არ დაებერტყა დასავლეთისკენ და მთვარემ არ გამოანათა…

3 Responses to “დღიურის ნოტებზე…(მორიგი ბესტსელერი:D)”

  1. Somerhalder December 14, 2011 at 6:34 pm #

    vaime : DD momewona dzaan : DD : **

  2. ourvintageworld December 14, 2011 at 6:41 pm #

    gmadlob momavalshi kide “gagaxarebt” 😀

  3. Somerhalder December 14, 2011 at 8:10 pm #

    kargi😀 : **

Leave a Reply

