სიმშვიდე მტკივა…

10 Dec


არც კი ვიცი რა დავწერო მიჩურინის ვაშლივით ვატრიალო წინადადებები თუუუ?!…ვაშლზე გამახსენდა დღეს არ ვიცი რატომ მარა დედაჩემს ვუთხარი მოდი მეთქი სამზარეულოს კედელზე ვაშლებს დავხატავ დედააჩემაც მითხრა დახატეო მე ყბა ამომივარდა და თვალები გადმომიყირავდა რამოდენიმეჯერ გავუმეორე იქნება და არასწორედ გამიგო მოკლედ სანამ არ გადაიფიქრა მე 3დ ფორმატში სამზარეულოს კედელზე ვაშლები დავხატეე ხელი სულ დამატყდა სამი ვაშლი დამრჩა და თავისუფლებაა მერე ვინანე კიდეც მაგხელა ვაშლები რომ დავხატე…:( მარა ლამაზი გამოდის…მთელი დღე ჩემს ფიქრებს ვესაუბრები სიმშვიდე რომელიც მე ისე მიყვარს გამაღიზიანებელი გახდა ისეთი გრძნობა მაქვს რომ მარტო მე ვარ ამ პლანეტაზე…რაღაც ახალი მიინდა ან ვიღაც ვისაც ეხლა დაველაპარაკებოდი და იდიოტად არ ჩამთვლიდა…მოკლედ ვხმები და სიმშვიდე მტკივა…დავიღალე…რისგან?! არაფრისგან…



4 Responses to “სიმშვიდე მტკივა…”

  1. littlemonster December 10, 2011 at 2:20 pm #

    ; (
    შენი ჩანაწერიდან როგორც გავგე მარტოობა გიყვარს.და მეოცნებეც უნდა იყოო..; )

  2. ourvintageworld December 10, 2011 at 3:01 pm #

    ki meocnebe var…)))da am bolo dros martoobac dzalian shemiyvarda…

  3. littlemonster December 12, 2011 at 2:19 pm #

    mec egre var,sul martoo var xolmee..; )<33

  4. ourvintageworld December 12, 2011 at 4:45 pm #

    chemsa da chveni blogis mkitxvelebs shoris bevri msgavsebaa rac chemi azrit sasixaruloa😀

Leave a Reply

