სიზმარი…<3

5 Dec


ამ დღეეებში მე უსიზმროდ მეძინა მაგრამ წუხელ ღამე ხოო წუხელ ღამე მე დამესიზმრა რაღაც…რომ გავიღვიძე ლამის ვიღრიალე არ მჯეროდა რომ ეგ რაღაც სიზმარი იყო…რა დამესიზმრა არ დამამახსოვრდა,მაგრამ ის რაღაც რამმაც შეაწუხა ჩემი ძილი ისეთი თბილი,ისეთი კარგი,ისეთი სასიამოვნო იყო რომ მისი დაკარგვა არ მსურდა…ვერ ვიტყვი რომ დამესიზმრა ეიფელთან მდგომი ჩემი თავი ან ლონდონში წითელ ავტობუსში მჯდომი ჩემი ფიზიონომია…მახსოვს ის რომ ჩემი სიზმარი მე მეხებოდა…მასში იყო ის ვისაც მე ვაფასებდი…მაგრამ ვინ იყო?მაგას ვერ ვიხსენებ…მთელი დღე მაგ სიზმარზე ვფიქრობ და რომ ვიხსენებ რაღაც გრძნობა მეუფლება…გავარკვიე ისიც რომ ადამიანს სიზმარს სინათლე ავიწყებს…და აქედან გამომდინარე ჩემი საწოლის წინ წამოჭიმული ფანჟარა უნდა დავაბეტონო :@……(სულ შევიშალე)ვერ ვხვდები რატომ ვარ ამ სიზმარზე დამოკიდებული ან რისი გახსენება მინდა მაგრამ ვიცი რომ რაც სიზმარში ვნახე ძალიან ძალიან საყვარელი იყო…………)))

2 Responses to “სიზმარი…<3”

  1. nia... December 5, 2011 at 4:14 pm #

    genacvale dzalian magari posti iyo mec mchirs xolmee eg tvini rom davimsxvrio mainc ar gamaxsendeba xolme…..😀

  2. ourvintageworld December 6, 2011 at 3:31 pm #

    gmadlob… :*

Leave a Reply

