ფრაზები…

4 Dec


***
–აიღე ყველაფერი რაც გჭირდებ და წადი…
–კაი…
–დამსვი ბიჭო!!!

***
_შენ ძალიან გავხარ ჩემს შეყვარებულს
_ყოფილს?
_არა, მომავალს!.. -… ♥

***
–გიყვარს?
–კი
–უვარხარ?
–არ ვიცი.
–ჰკითხე
–გეკითხები: )

***
-რას ფიქრობ პირველად როდესაც უცხო გოგოს ხედავ?
–რომ ეს შენ არ არ ხარ!

***
ბიჭის ტყუილი:

გამარჯობა!
მე “ის” ვარ
მე თავბრუსდაგახვევ
შემდეგ მოგწერ
შენს მეგობრებს დაგაშორებ
მერე მოგატყუებ
მერე შეგიყვარდები
დამიჯერებ!და ეს დღე დაგამახსოვრედება
მაგრამ ხვალ
მე იგნორს გაგიკეთებ
შენ დამჭირდები მხოლოდ მაშინ როცა დამჭირდება ერთგული მეგობარი
მაგრამ იცი რა არი ყველაზე მაგარი?
შენ ამას ყურადღებას არ მიაქცევ რადგან გიყვარვარ
და აქედან გამომდინარე ჩემი დაკარგვაც არ გსურს
ჰაჰა!

***
–მე მინდა რომ ჩვენ მეგობრებზე უფრო მეტი ვიყოთ?
–აა საუკეთესო მეგობრები?! მაგარია!

***
–რას აკეთებ?
–რას აკეთებ?
–ჭამე?
–ჭამე?
–მეღადავები?
–მეღადავები?
–მიყვარხარ!
–აა…ხო ვჭამე 5 წუთის წინ!
***
ბიჭი:
–ყველაფერი კარგადაა?
გოგო:
–კი ნორმალურად
ნორმალურად ნიშნავს იმას რომ მან მთელი ღამეები მასზე ფიქრით გაატარა…ნორმალურად ნიშნავს იმას რომ ის ტირილით  პრობლემებს იგვარებს… ნორმალურად ნიშნავს რომ მისი მეგობრები დეპრესია და ნერვიულობა გახდა… მაგრამ მან თქვა ნორმალურად… და მისი ნორმალურად ნიშნავს ყველაფერიი “ნორმალურადაა”!

***
–მაგრად გამოიყურები…
–საიდან მოიტანე?
–იქიდან რომ შენ სულ მაგრად გამოიყურები…

***

2 Responses to “ფრაზები…”

  1. Gvaaanci December 4, 2011 at 8:20 pm #

    ვაი მეე რა კარგია ძალიან მომწონს აი აი უზომოოდ მომწონს და უკვე მიყვარს ეს ბოგიი facebook ზე სტატუსებად ვაწერ ამ ფრაზებს დიდი მადლობა❤ უკარგესები ხართ

  2. ourvintageworld December 5, 2011 at 11:18 am #

    gmadlob Zalian sayvareli xar imedia Cveni ertguli mkitxvelebis siashi shexval

Leave a Reply

