არანორმელური…

4 Dec


დღეს კვირაა…გაკვეთილები რომ ვისწავლე მივხვდი რომ გასაკეთებელი არაფერი მქონდა და ამიტომ გადავწყვიტე სურათები გადამეღო ვინაიდან მე მინდა თქვენთან მეგობრული ურთიერთობა დავამკვიდრო გადავწყვიტე ეგ “გრანდიოზული” სურათები განახოთ…😐


სურათები მართლაც უმაგრესი დონისაა😐 როჟას ყურადღებას არ ვაქცევთ და აი თვალები მომწონს :))) ხოოო სხვა რა გითხრათ…ეხლა მე მინდა ვიჯდე სადმეე ძველ ვინტაჟურ ბიბლიოთეკაში (მაგ: ჰარი პოტერში რომაა ) ვიჯდე იატაკზე ირგვლივ ბევრი სხვადასხვა რომანტიკული წიგნი რომელიც არასდოს წამიკითხავს ბინდის წიგნებიც ეწყოს ))) ერთ–ერთ წიგნზე ცხელი ყავა იდგეს…ხოდა ხელში მეჭიროს რამე პატარა ზომის წიგნი საინტერესო სცენარით “ბინდის” ან “ნოუთბუქის” სტილში..და ამ წიგნის მთავარი გმირი მე მგავდეს ან მე ვიყო ))) ეჰჰჰ რა მეშველება…წავედი მე გაკვეთილები გავიმეორო მალე დავბრუნდები ახალი პოსტებით!



2 Responses to “არანორმელური…”

  1. Gvaaanci December 4, 2011 at 8:24 pm #

    რა ლამაზი ხარ❤ და საყვარეელიი :* ჩემანირი ფიქრეები🙂

  2. ourvintageworld December 5, 2011 at 11:20 am #

    gmadlob sayvarelooo :*

Leave a Reply

