მატყუარა… :D

2 Dec

ნათიამ უკვე მოახერხა და დადო პოსტი დღის უაზრო მსვლელობაზე…დასამატებელი ნამდვილად არაფერი მაქვს რადგან მეც მასე უაზროდ ვიყავი მთელი დღე…3 საათიდან ჩემს თავს ვატყუებ და ვეუბნები: “აი ეხლა დავჯდები სამეცადინოდ, 2 წუთში დავჯდები, 45წთში , ერთ საათში და აი ეხლა უკვე 12ის ნახევარია დე მე კიდე “ვმეცადინეობ”😐

ხვალე შაბათია…მე ეს დღე სწავლის საერთაშორისო დღედ გამოვაცხადე რადგან გადავწყვიტე მთელი კრებულები თავიდან გადავიკითხო და გადავიმეორო და ამის მიზეზია ჭირიანი გამოცდა :@ …არ ვიცი როგორ შევძლებ ამის განხორციელებას მაგრამ ვცდი! ) ხოოო…სხვა ისთი არაფერია…ძილის წინ ბინდს წავიკითხავ 190 გვერდზე ვარ…იქაც ისეთი დაძაბულობებია რო რავი მალე წიგნში ჩავხტები და მე თვითონ მოვუგვარებ ბელას პრობლემებს…მოკლედ სალაპარაკო თემა ამომეწურა ამიტომ PK…მიყ…

Leave a Reply

