ძილის წინ…)))

25 Nov


25 ნოემბრის ჩანაწერები(ღამის 1 საათი):
“თოვს…ეხლა ფანჯარაში ვარ “გაჩხერილი”…ლამპიონს ვუყურებ რომელიც ფიფქების კარგად დანახვაში მეხმარება…გარეთ სიჩუმეა…არავის გაუვლია ჯერ ახლად დადებულ თოვლის გორაკებზე…ლამპიონის ქვეშ სკამი დგას რომლიც მთლიანად დაფარულია თოვლით…რაღაც ძალიან ლამაზად მოჩანს ეს ვითომც და უბრალო ადგილი…წინ კორპუსში კი ვიღაც ქალი დგას და ისიც ფანჯრიდან იყურება…ალბათ იმ ადგილს უცქერს რომელსაც მე რამოდენიმე წუთის წინ ვუყურებდი….ნეტა რაზე ფიქრობს?! …ეჰჰჰ წავიდა და დავრჩით მე და ღამე ღამე და მე მე და ფიფქი ფიფქი და მე სულ რვანი და მთლიანობაში მარტო მე…((( ”


დღეს პარასკევია…დილით მე სკოლაში ვიყავი ძალიან ცოტანი ვიყავით კლასში ვიგუნდავეთ ჩვენ ჯართ მაგნიტაფონს მოვუსმინეთ  და გაკვეთილებზე მუდოებივით ვიჯექით….სხვა ისეთი საინეტერესო არაფერი მოხდა!…ხვალ შაბათია და არ ვიცი რა გავაკეთო მირჩიეთ რამე!! :*

3 Responses to “ძილის წინ…)))”

  1. -MaAaRrIiiAaMmOoo- November 25, 2011 at 1:40 pm #

    kinoshi wadit shen da sheni megobrebi an shenda “IS” nu tu gkavs…. me breacking dawn is premieraze vikavi gushin da dzaan kai iko…. iq mainc sxva efekti aqvs mokled ar inaneb ra…..

  2. ourvintageworld November 25, 2011 at 1:44 pm #

    xo principshi sheidzleba vinme tu davitanxme…”is” ar myavs ….😀😀😀😀

  3. nia... November 25, 2011 at 2:24 pm #

    shens adgilze megobrebtan sadme wavidodi! : )))

Leave a Reply

