სკოლაში….)

24 Nov

ჩანაწერები კლასში:
“ეხლა მე ვზივარ მუსიკის გაკვეთილზე…საშინელი სიტუაციაა…ჩემი კლასელი გურამი დაფასთან დგას და ეგვიპტეზე კითხულობს რაღაცას ჩვენ კიდე დამჟავებული სიფათებით ვუყურებთ…)))მუსიკაში და ქართულში 10 მივიღე დედა რა მაგარია !😐 … გუშინ მე “განთიადს” ვუყურე ნათიას დავეთანხმები რაღაც ძაან გიჟური სიუჟეტები იყო ძალიან ცოტას საუბრობდნენ და რავი…ისე მე კი მომეწონა :*:*:*:* მაგრამ მის ყურებისას სულ სხვა გრძნობები დამეუფლა თითქოს სხვა ფილმს ვუყურებდი…განსაკუთრებით ბოლოსკენ ლამის ჩავძვერი ფილმში იმ სემის სახის დასაგლეჯად ნუ მოკლედ მთლიანობაში მაგარია! და უკმაყოფილო ამ ფილმისგან არ დავრჩენილვარ პირიქით ეხაც კი “შოკში” ვარ…:* აბა ჰეე  მე გავიქეცი ვიღაც აიდაზე უნდა წავიკითხო ლეგენდა :*:*:* “

ეს მომენტი……:*:*:*:*:*

ეხლა კი მე მინდა მოვწყდე “ბინდს” და გაგაცნოთ კიდევ ერთი ძალიან მაგარი საიტი გასართობად…
http://www.polyvore.com/ აქ თქვენ შეძლებთ შექმნათ მოდური კოლაჟები! სამაგალითოდ მე გაჩვენებთ ჩემ გემოვნებით გაკეთებულ კოლაჟებს!


it’s All! LOVE u!

2 Responses to “სკოლაში….)”

  1. glamtaia November 27, 2011 at 2:56 am #

    პოლივორი კარგია . . . თან ახალი კოლექციებიც ემატება. და http://www.looklet.com -ზე თუ შედიხარ? ესეც მსგავსია ოღონდ ტანსაცმელს პირდაპირ მოდელს აცმევ .

  2. ourvintageworld November 27, 2011 at 10:43 am #

    glamtaia looklet.com ze Shevdivar da adre maszec mqonda dawerili da exla gadavwyvite polyvore.comze damwera oriode sityva!🙂

Leave a Reply

