ხელებით ფიქრი…

23 Nov

ჰააა ერთი რაღაც გამახსენდა,რაც დღეს უნდა დამეწერა პოსტში,მაგრამ ვეღარ მოვასწარი.ისეთი არაფერია ჩემს დეგენერეტულ დღეს აღვწერ:):)

დღეს ვიყავი ხატვაზეე

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/18177898/tumblr_lv341duH8z1qh3yrno1_500_large.jpg

წავედი ორზე,მაგრამ თურმე სამისთვის უნდა მივსულიყავით.ვიდექით მე და ჩემი ბიძაშვილი და ვიყინებოდით.ეზოში რაღაც ხე იდგა,მივედით და უსაქმურობისგან დავაპუტეთ მთელი ფოთლები.ნეტა ვინც გვიყურებდა,რას ფიქრობდა)))მერე როგორც იქნა მოვიდა მასწი.ხატვის ოთახში რაღაც რემონტ აკეთებენ და ჩემი საწყაალი ნახატი ძლივს ვიპოვე,მალე დავამთავრებ და გაჩვენებთ.
ხოდა იქ დადის ერთი გოგო,გიჟი მხატვარიაო მაგაზე უნდა თქვა.რო ხატავს სახის გამომეტყველებას უნდა დააკვირდეთ,ბოლო გაკვეთილზე “გაჭირვებული” ბავშვივით იჯღანება))მე დავამთავრე ჩემი საქმე და ბიძაშვილს ველოდებოდი.უცბათ ნატურა მინდა ჩქარაო.მესასწარაფოდ დავავლე ფუნჯს ხელი და “ხატვა” დავიწყე,იმხელა “დამსწრე საზოგადოების”წინაშე პოზიორობის თავი არ მქონდა)))მაგრამ საწყალი ჩემი ბიძაშვილი გამოიჭირა,დასვა სკამზე და ისეთი ფორმა მიაღებინა,ნორმალური ადამიანი ალბათ ცუდად გახდებოდა.”ხელებით იფიქრეო”ეუბნებოდა.გადავირიე:D:D:Dგასაგებია მხატვარია,თავისი შეხედულებები აქვს,ცოტას ურიკინებს,მაგრამ ეს ხელებით ფიქრი რაღა უბედურებაა:):):)

იმედი მაქვს ერთ დღეს მეც ასე გაგიჟებული არ ვაიძულებ ვინმეს ხელები დამანახე მეთქი)))))

ახლა 23:24-ია საშინლად მეძინება,თან ხვალ მძიმე დღე გველის:საკონტროლო ისტორიაშიიიი:(

დროოებით ჩემებოოოოოო,წარმატებებს გისურვებთ და ჩემთვისაც არ დაგავიწყდეთ,ნამდვილად მჭირდება:*:*:*:*:*

Leave a Reply

