ბლა…ბლა…ბლა…

22 Nov

დღეს 22 ნოემბერია…(თუ არ მეშლება)…წეღან მე ნათიას პოსტი გადავიკითხე და მივხვდი რომ მან ჩემი სათქვემი თქვა და დასამატებელი არც არ არაფერი მაქვს გარდა იმისა რომ ქიმიაშიიი საშინელ ნიშანს მთხლიშავენ…:(((( ხოო სხვა არც კი ვიცი რა ვთქვა ხვალე გიორგობაა და წინასწარ გილოცავთ! ასევე ხვალ თუ არ დამეზერა მე “ვიფოტოსესიებ” და თუ რამე კაი გამოვა სურათებს განახებთ…ეხლა კი მე გადავწყვიტე გაგაცნოთ ერთი საიტი რომლითაც თქვენ გართობას შეძლებთ! http://www.looklet.com იქ თქვენ შეძლებთ შექმნათ თქვენი ლუქბუქები…სამაგალითოდ კი მე გაჩვენებთ ჩემს გემოვნებით აწყობილ ლუქებს)))



4 Responses to “ბლა…ბლა…ბლა…”

  1. ourvintageworld November 22, 2011 at 3:56 pm #

    ifotosesieb tu “t” garet,sanam me waval iq?:D

  2. ourvintageworld November 22, 2011 at 4:12 pm #

    ravi me tqventan ertad mindoda mara chemi winadadeba tqveni ajitirebuli saxeebit uartyet da raviii ise me xvale mcaliaa :))))))))) (laiza)

  3. nia... November 22, 2011 at 4:13 pm #

    au looklet.com ra magaria avtor gmadlob! ragacit mainc gavertobi😀

  4. ourvintageworld November 22, 2011 at 4:17 pm #

    🙂 kaia rom mogewonaa kidev erti agmovachine eget da mere davposteb magasac :))))

Leave a Reply

