“კუტოკი” :|

18 Nov

ძალიან დიდი ხანია ამ საკითხზე ვფიქრობ…ხან ჩემს თავს ვადანაშაულებ,ხან “საერთოდ მე რა შუაში ვარ”…მოკლედ ჩვენს კლასში ერთი შეხედვით არა,მაგრამ შინაგანად საშინელი სიტუაციააა…არის ბავშვების კატეგორია,რომლებიც ერთმანეთში ძალიან კარგად ვართ,მაგრამ ასევე თავს იჩენს ის კატეგორიაც,რომელსაც მე და კიდევ რამდენიმე ჩემნაირი ვერასდროს შეეწყობა.ამის გამო ჩნდება ე.წ “კუტოკები”.
არ მინდა დაკონკრეტება,მაგრამ ერთი ბავშვი მუდმივად ამტკიცებს რომ კლასში ყველა ყველასთან კარგად უნდა იყოს!მე მას 100% ვეთანხმები,მაგრამ როცა კლასის შემადგენელი ბავშვები ამის საშუალებას არ გაძლევენ ეს სულაც არაა ჩვენი ბრალი.ზოგი იჩენს პრეტენზიასაც,იმასთან დაკავშირებით რომ “თქვენ გაქვთ “კუტოკი”და სხვებს მეგობრობის საშუალებას არ აძლევთ.მე ძალიან მარტივად შემიძლია ამაზე პასუხის გაცემა:როცა ადამიანს მხოლოდ მაში ახსენდები,როცა რამე დაჭირდება,როცა რამე კარგს გეგმავ და “გეტენება”,როცა ვინმე სხვასთან ააწყობს ურთიერთობას და შენ გივიწყებს,მას უბრალოდ ვერ ენდობი და თავისთავად ნდობის ფაქტორიც არ გაგაჩნია მის მიმართ(დედა რა მჭერმეტყველი ვარ:D)
მოკლედ ამაზე საუბარი ძალიან შორს წგვიყვანს…მე კი ამ პრობლემის გადაჭრის ერთადერთ გზას ვხედავ:კლასიდან უნდა “მოშორდეს” “ცუდი” ბავშვების ის მასა,რომელიც კლასში “კუტოკების”არსებობას იწვევს.ამის შემდეგ ყველა ყველას გაუგებს და ერთმანეთში კარგი მეგობრული ურთიერთობა ჩამოყალიბდება.
ასეთია ჩემი აზრი…თუ რამის დამატება გსურთ იქნებ გვითხრათ და პრობლემის გადაჭრაში დაგვეხმაროთ)))

https://i2.wp.com/data.whicdn.com/images/17866103/dbf794cb4ca8c0cd2419fc7_large.jpeg

4 Responses to ““კუტოკი” :|”

  1. ourvintageworld November 18, 2011 at 12:52 pm #

    simartle rom gitxra natt eg tema ukve yelshia gachxerili…da martlac rogorgac unda mogvardes…!!!😐

  2. lile November 18, 2011 at 1:05 pm #

    mec getanxmebi nat…. me tundac erti bavshvitac kmaypili davrchebi… sheidzleba gulit cudi bavshvi ar aris, magram rogorc yvela vamchnevt zedmetebi mosdis… ai imedia 10 klashi ukve uket viqnebit…. sheidzleba saertodac aravin gavides, magamcota gaizardon da ragac ragaceebs sxvanairad shexedon da gaiazron…..🙂

  3. lile November 18, 2011 at 1:06 pm #

    anu zemot vigulisxme erti bavshvis wasvlitac kmayopili davrchebi😀

  4. ourvintageworld November 18, 2011 at 1:18 pm #

    mivxvdi visac gulisxmob:Deg tu wavida amovisuntqebt yvela;)

Leave a Reply

