ბოლოს რა წიგნი წაიკითხეთ???

15 Nov


 ბოლოს მე წავიკითხე…”ბინდის” 2 წიგნი…ძალიან მომეწონაა…მართალია მე 3 და მე 4 თავი არ წამიკითხვს მაგრამ ჩემ დაბიზე ოთხივე თავს მაჩუქებენ და “მეშველება”…”ბინდის” გარდა მე მაქვს წაკითხული ბევრი სხვა წიგნიც როგორც ქართული ასევე უცხოური…ვგიჟდები ნოდარ დუმბაძის მოთხრობებზე “გიგილო” “ძაღლი” “მე ბებია ილიკო და ილარიონი”… მიყვარსს…უზომოდ…ასევე წავიკითხე ინგლისურად “alice in wonderland” სიმართლე რომ გითხრათ არ მომეწონაა სხვა შთაბეჭდილებებს ველოდი ამ მოთხრობისგან…ასევე წავიკითხე “prince and bagger” სათავგადასავლო მოთხრობაა და მთლად უარყოფითად ამ მოთხრობის მიმართ არ განვეწყვე ო ჰენრის მოთხრობები მართლაც რომ მაგარია…..თითოეული ამ წიგნის წაკითხვისას  ლამის შიგ შევიჭერი…და მე გავხდი მთავარი გმირი…მოკლედ მე ძალიან მიყვარს წიგნების წაკითხვა… და თუ თქვენ გაქვთ რაიმე საყვარელი წიგნი დამიწერეთ მისი სახელი ან ავტორი ან რამე…ასევე სათაურზეც მიპასუხეთ.. ))) მოკლედ მე ველი თქვენს შემოთავაზებებს თუ რა წავიკითხო “ბინდის” მერე…

6 Responses to “ბოლოს რა წიგნი წაიკითხეთ???”

  1. Natia Sisauri November 16, 2011 at 2:21 pm #

    sxvatashoris mgoni kargi wignia”gogona drakonis tatuti”.inglisuridanaa natargmni10lari girs tu gainteresebs:D

  2. ourvintageworld November 16, 2011 at 6:37 pm #

    eg adrec gamigiaa mgoni ragac saintereso iqnebaa :))))

  3. nancygaladriel November 17, 2011 at 2:48 pm #

    ფენტეზი თუ მოგწონს,ბეჭდების მბრძანებელს გირჩევდი.ტოლკიენი ყველაზე ძლიერია ფენტეზიში.შენთვითონაც მიხვდები რომ წაიკითხავ.

  4. ourvintageworld November 18, 2011 at 11:06 am #

    “bechdebis mbrdzenbeli”pilmi dzalian magariaa da wigni pilmze milionjer uketesi iqnebaa )))) mokled eg wignic sashovni gamixdeba😀😀😀

  5. lile November 18, 2011 at 12:58 pm #

    ”bindis” otxive nawili wakitxuli maq da dzalian momwons da miyvars…. bolos wavikitxe ”dorian greis portreti”… chemi sayvareli wigni aris remarkis “sami megobari” ….. ai dzalian magaria da girchev waikitxo…..

  6. ourvintageworld November 18, 2011 at 1:40 pm #

    “sam megobar”shi ra xdeba?😀

Leave a Reply

