“პრიჩოები”

14 Nov

მოკლედ მე გადავწყვიტე დამედო მოდური “პრეჩოსკების” გაკეთების ხერხები და თვით როგორ გამოიყურებიან ისინი  )) ჩვენს სიაში პირველია ჩემი უსაყვარლესი კოსა! შესახედავად ის ძალზედ სადა და უბრალოა მაგრამ ქერა და ყავისფერ თმიან გოგოებს ის ძალიან უხდებათ ბევრი რომ არ ვილაპარაკო მე გაჩვენებთ სურათს რომლის მიხედვით თქვენ შეძლებთ მის გაკეთებას

ეხლა კი მე გაჩვენებთ იმ სურათებს სადაც არის გამოყენებული ეს კოსა


ნაწნავები…ეს არის ჩვენს სიაში მეორე მოდური პრიჩო….მისი გაკეთება თითქმის ნებისმიერი სიგრძის თმაზე არის შესაძლებელი…ნაწნავები როგორც ქერა თმიან გოგოებს უხდებათ ასევე შავგრემანებსაც…ასევე ნაწნავის გაკეთებაში შეგვიძლია გამოვიყენოთ ლენტები ან ბაფთები მაგრამ პირადად მე ამას ზედმეტობად ვთვლი



მესამე მოდური პრიჩო კი პრიჩოსკად ნამდვილად ვერ ჩავთვლით რადგან ეს გაშლილი თმაა მუდამ აკტუალური და საყვარელი…




the END!

Leave a Reply

