სიჩუმის ნოტებზე…

13 Nov


დღეს კვირაა…კიდევ ერთი იდიოტური დღე ჩემს ცხოვრებაში…დილით მე 9 საათზე ავდექი მოვემზადე და წავედი…წავედი ოლიმპადაზე ცაზე ერთი ღრუბელი არ ჩანდა მაგრამ თოვდა მოკლედ მე გათიშულ მდგომარეობაში მივედი ნათიას სახლთან დაახლოებით 10 წუთი მანდ ვიყინებოდი შემდგომ ჩამოვიდა ნათია და ჩვენ ავედით სკოლაში…სკოლაში ისეთი სიჩუმე იყო რომ ჩემი თავი სულ სხვაგან მეგონა იქ დებილებივით დავეყუდეთ ფანჯარას ნათია  თავის ახალ ნახატს მიღწერდა იქიდან მარტო გავიგე სიტყვა კუნძული…მოკლედ ინგლისურის ტესტი ვიბოდიალეთ და როგორც ყოველთვის პირველები გამოვეთხარეთ კაბინეტიდან სახლში რომ მოვედი ფეჩს კბილებით ჩავეჭიდე და მერე ვიგრძენი თუ როგორ იწვოდა ჩემი თმა…საღამოს მე ვისწავლე გაკვეთილები და აი ეხლა კი კომპთან ვზივარ და თან ვხატავ რაღაც საყვარელს იმედია მალე დავამთავრებ და განახებთ!!!  

ეხლა კი ცოტათი გავხალისდეთ !

7 გაკვეთილი კლასში:


მასწავლებელი გეუბნება რომ ცუდი ნიშანი მიიღე და მთელი კლასი:


ამ დროს შენ:


ეს ის მომენტია როცა მასწს სკოლის გარეთ ხედავ:

The END!

Leave a Reply

